Vanaf wanneer een positieve test

MamaJanssen, ja dat bedoel ik dus het kan altijd eens een keertje anders zijn. Dus dan wacht ik liever even 2 of 3 dagen langer en daar heb ik echt moeite mee haha! 
Maar na bijna een jaar proberen weet ik dat een dagje of 2 overtijd zijn niks hoeft te betekenen.

Hey Farru, wat spannend zeg... af en toe kom ik hier weer de spieken hoe het met  "bekende" namen gaat.... jij houdt het wel spannend zeg!!! Ga je vandaag of morgen testen? 
Ik had 3 dagen voor NOD een heel licht positief streepje... nu 7+4 en as woensdag de eerste echo gepland staan. 
Ben heel benieuwd! Blijf even meelezen hier ? Succes!!!??? 

Ik deed men positieve zwangerschapstest elke keer rond de periode dat ik 3 weken over tijd was ? 
Bij de eerste zwangerschap heb ik meerdere keren wel getest en die waren telkens negatief. De allerlaatste test die ik deed, was dan (uiteraard) positief en toen was ik 2-3 weken overtijd! ?
Nu bij de 2e zwangerschap terug hetzelfde. 2-3 weken overtijd maar heb toen echt maar 2 tests gedaan in het totaal. Eentje was negatief omdat ik waarschijnlijk te vroeg had getest. De 2e was toen positief, dit was ongeveer 1 week later. ? 

Terug
Bovenaan