Vanaf wanneer een positieve test

Wauw MamaJanssen dat is nou eens een voorbeeld van geen/bijna geen symptomen hebben wil niks zeggen.
Raden jullie allemaal kruidvat 2v5 aan?
Ik ga zo maar even halen want heb niks in huis ?

Gestest op mijn NOD (in de avond) en was positief! Eigenlijk wilde ik nog 2 dagen langer wachten om het 'zeker te weten', maar ik kon het niet meer haha. Eerder dan mijn NOD wilde ik sowieso niet testen, ik was dan veel te bang om toch ongesteld te worden

MamaJanssen of het prettig of onprettig is heb ik ook niets gezegd haha ? al heb je inderdaad maar 1 kwaaltje dat kan al te veel zijn. 
Maar je hoort vaak dat je de ene na de andere kwaal krijgt. Terwijl dat dus niet zo hoeft te zijn. En jij bent daar een voorbeeld van.

Ik had 4 dagen voor mijn NOD getest (wel einde middag) omdat ik me anders voelde maar die test was negatief. Toen toch een dag na de NOD nog een keer getest en die was meteen, binnen 20 seconden geloof ik, heel duidelijk positief. Was overigens een normale test van Kruidvat. Hoop dat je morgen een positieve test hebt!

MariekeSep, nou dan was die mooi opgelopen dan! Ik weet niet zo goed of ik het morgen al durf ? echt heel vreemd. En ik durf ook amper naar de wc te gaan bij ieder beetje nat dat ik voel ga ik van het ergste uit! 
Ik denk dat ik Morgen nog over sla, want als hij negatief is omdat het misschien nog te vroeg is denk ik echt dat de hoop me diep onder de grond zakt.
En bij de een is een week voor NOD testen al een knaller, bij de ander een week later pas. En ondertussen weet ik dat je lichaam zomaar kan bepalen om het eens even helemaal anders te doen. 
Ik moet wel om mezelf lachen, al die maanden was ik klaar om te testen maar was het steeds niet nodig ivm vroege spotting en nu heb ik een reden en denk ik bij mezelf nah! Wacht nog maar even..

Terug
Bovenaan