Vanaf wanneer een positieve test

Ik heb 2 dagen voor NOD positief getest met avondurine. (Bij mijn vorige zwangerschap trouwens ook nu ik er zo over na denk)
Heb ook een keer gelezen dat het in principe niet uitmaakt of je in de ochtend of avond test, maar als het jou een beter gevoel geeft moet je even wachten ?
Ik zal voor je duimen ?

Bedankt allemaal!
Het laatste halfjaar begon ik soms al 4 dagen voor nod met spotting en dan exact dag "28 of 29" brak de menstruatie door. "Vroeger" begon mijn spotting zo'n halve dag tot een dag voor de menstruatie doorbrak! Dit is dus echt compleet nieuw!
Maar we zijn inderdaad al een flinke tijd aan het proberen dus ik ga er niet zomaar van uit dat het nu wel raak is. Die hoop is een beetje weg ofzo haha.
Maar het begint nu toch wel spannend te worden.
NicolleB wat leuk om van jou te horen!!! Hoe gaat het met jou en de zwangerschap? 
XkArEn, hopenlijk is volgende week verder alles goed! Fijn om weer van jullie te lezen haha, ja je hoort het vaker dat velen geen symptomen hebben. NicolleB weet ik nog van dat ze ook nergens last van had in het begin!
Ik heb overigens wel heel snel last van mijn onderrug!

ik heb op NOD getest, was al mooi streepje met Kruidvat 2v5 test, heb nu toevallig eergisteren en vandaag getest en hij loopt mooi op  maar schijnt veel per persoon te verschillen hoe snel je HCG stijgt

@farru  leuk dat je me nog herkennen de zwangerschap gaat alles goed alweer 28 weken .  Begint alweer te korten allemaal.  En het vliegt echt voorbij ?
Ben benieuwd naar je test ?

Klopt inderdaad wat farru  zegt.
Ik had echt 0 symptomen.
Zelfs de week 2 weken erna amper.   Terwijl ik bij Mijn zoontje  echt al 4 dagen voor mijn nod  mega honger had.
Dit kwam nu 3 weken naar mijn positieve test. 
En de keer ervoor toen ik juist ongesteld werd had ik overal  last van.
Dus wel of geen symptomen het zegt allemaal  niks ?

Ik heb bij beiden kinderen de gehele zwangerschap 0 symptomen gehad behalve bij mijn dochter de gehele zwangerschap misselijk en bij mijn zoontje 16 weken denk ik

Terug
Bovenaan