Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sunnymom, wat erg, ik zou iig iemand anders vragen stand-by te staan. Miss heb je wel iemand die dicht bij je staat bij jou in de wijk.
Zou het ook bij de VK aankaarten dan weet ze van de situatie, miss had je dat al gedaan? Niet om je vriend aan te vallen maar zij draagt ook zorg over jou en kan dan ook niet van hem op aan.
Wat een nare situatie. Dit lijkt echt op een alcoholprobleem en dat los je niet zomaar op. Normaliter zou een man de ernst moeten inzien van een naderende bevalling en alcohol kunnen laten staan. Er ook willen zijn en dit voor je over hebben! Dat dit zo lastig gaat duidt erop dat hij het echt niet kan laten staan.
Zou inderdaad iemand vragen om standby te staan en de situatie bij de verloskundige, liefst met je man erbij, aan te kaarten. Het kan niet zo zijn dat jij en fysiek het kind moet dragen, en ook nog mentaal en emotioneel de sterkste moet zijn en de hele situatie op die manier moet dragen. Je verdient veel steun en begrip!
Heel veel sterkte!
Dank jullie wel allemaal voor de lieve en steun volle reactie's doet me erg goed. Ik heb vandaag mijn man nogmaals aangesproken en blijf dit elke keer maar weer doen. Ik ga dit zeker aankomende week bespreken met de verloskundige en met hem erbij. Alcoholisme komt helaas bij beide ouders voor, dus denk dat het toch in de genen zit helaas. Maar heb het er wel erg moeilijk mee . Ik heb voor alle zekerheid mijn vriendin die bij mij om de hoek woont als back up mocht het niet anders gaan ( vind het erg dat het zo moet ) ben normaal een heel positief persoon maar merk dat ik nu aardig aan mijn tax zit. Nogmaals bedankt voor jullie lieve reactie's en hopelijk komt alles goed ,??