Vanaf wanneer slaapt jullie kindje op de eigen kamer?

Hoi,hoi,
Ik wilde Kaan ook tot 6 maanden bij ons op de kamer laten slapen in zijn wiegje.
Alleen slaapt hij nu sinds 1 week toch op zijn eigen kamertje, want hij werd s'nachts vaker wakker en dat kwam omdat hij met zijn armpjes languit wil liggen. De wieg is vrij lang maar niet zo breed en dan klopte hij met zijn handjes tegen het hout en werd daardoor goed wakker. Nu slaapt hij weer lekker door.
Groetjes

hi,

naima slaapt sinds eind februari in haar eigen kamertje. na 5 wkn zh heeft ze bij ons op de slaapkamer geslapen en na de verhuizing slaapt ze in haar wiegje op haar eigen kamer. dus toen was ze 3 mnd...

liefs van SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2007, 32 wkn 1530 gram, was 19-01-2007 uitgerekend

quote: lapata schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-05-2007 12:25:14'));

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd wanneer jullie je kindje op haar eigen kamertje hebt laten slapen.
Mijn dochtertjes is nu 6 weken oud en slaapt nog bij ons op de kamer. We willen haar vanaf 8 weken op haar eigen kamertje leggen.

Waar ik zooooooo zat van wordt is dat mensen altijd komen met hun |(ongetwijfeld) goedbedoelde maar o zo dwingende adviezen. Zo probeerd mijn eigen moeder constant te zeuren over het feit dat ze nog bij ons ligt en of het niet eens tijd wordt dat ze naar der eigen kamer gaat. Zodra het kindje een dag wat meer huilt is dat de oorzaak, grrrr. Niet dat ze groeit ofzo neeeeeeeeee. Ook Opa en Oma zeiden, nota bene voor de geboorte al, O nee hoor gelijk op der eigen kamertje.  Nou ben ik wel heel makkelijk in het uiten van mijn gedachtes en zeg ik dus ook doodleuk dat  wij bepalen wat en wanneer iets gebeurt maar ik erger me er kapot aan.

Maar goed. Ene oor in en het andere eruit.

Gr Vanessa  

Hoi,

Arjun slaapt al sinds zijn geboorte op z'n eigen kamer. Dat moet ook wel omdat we op onze kamer geen ruimte hebbem. We wonen bij mijn schoonouders in en onze eigen kamer staat heel erg vol met spullen.

Ik begrijp wat je bedoelt met die goed bedoelde dwingende adviezen. Ik krijg zo ook van mijn schoonmoeder en zelfs mijn schoonzusje die geen kinderen heeft.
Ik zal ze maar niet opschrijven, want dan kan ik blijven schrijven.

Ik vind het moeilijk om hiermee om te gaan omdat ik bij haar woon. Ik probeer me er niet aan te storen, maar het irriteert me mateloos.

groetjes...

Hallo,

Ik had eigenlijk gedacht dat ik het wel een fijn gevoel zou vinden om lekker met mijn dochter op een kamer te slapen, maar ik merkte tijdens de kraamweek al dat ik zelf echt geen oog dicht kon doen. Bij elk zuchtje en snikje hing ik met mijn hoofd boven haar wiegje... Ik heb haar toen tijdens de kraamweek al in haar eigen bedje laten slapen en ze sliep daar zo lekker dat ik het zo heb gelaten. Ze slaapt dus van het begin af aan in haar eigen bed. Op de een of andere manier heeft ze ook nog nooit in de box of iets dergelijks geslapen. Zodra ze begint te mopperen breng ik haar altijd meteen naar bed. Ik woon ook niet een een groot huis dus ik kan haar altijd horen, waar in huis ik ook ben en dat scheelt natuurlijk ook wel. Heb daarom ook geen babyfoon.
Wel gek, het is op zich natuurlijk lekker dat ze in haar eigen bedje slaapt, ik heb wel eens gelezen dat het voor sommige babies juist heel moeilijk is om in bed te slapen. Maar doordat ze zo goed weet dat haar bed om te slapen is slaapt ze echt nergens anders meer, ook niet in de wandelwagen tenzij ik echt een hele lange wandeling maak... Eigenlijk vind ik dat wel jammer want het maakt afspreken en dergelijke wel een stukje moeilijker. Maar goed, op een gegeven moment blijft ze vanzelf wel langer wakker!

Dag!

met 9 mnd oud is ze verhuisd naar haar eigenkamer, maar ze had nog langer gelegen als ik de wieg niet hoefde intlveren, want het volgende kleinkind van oma ging de weig in.

ijn man werd e rniet wakker van en vond het best.en ik ook ik gaf nog veel bv s'nachts dus vond het erg fijn en hang!

maar ieder moet het zelf bepalen wanneer en hoe.\

onze 2de zal eerder gaan wnat we kunnen het niet maken tegen over haar zus van 2 jr hha

Terug
Bovenaan