vandaag dag 43...morgen bloeduitslag....

A

Anoniem

Guest
hoi iedereen,
ik zit vandaag op dag 43 en had dinsdag even de dokter gebeld dat alle testen steeds negatief bleven, nu zei ze van ga anders maar even bloedprikken dan weet je het zeker, dus kon vandaag terrecht en als het goed is krijg ik morgen na 1 uur de uitslag, ben meteen de 1e die belt na de pauze van de dokter hihihi...
maar is toch wel heel raar om van een ander te horen aan de telefoon je bent zwanger of niet, ipv van dat je het gewoon alleen doet of met je man/vriend....
ik stik nu van de zenuwen........... zijn er meer mensen die bloed hebben geprikt of daar uit blijkt dat je zwanger bent? ik had hier in 1e instantie niet echt bij nagedacht en je leest het ook niet zo veel. heb wel gevoelige tepels en borsten en af en toe voel ik of het nog steeds zo is, stom he... gisteren was er van alles aan het rommelen in m'n buik en ben aldoor misselijk zodra ik in de auto zit en verder met flagen overdag, maar toch wil ik mezelf niet voor de gek houden en ga er gewoon van uit dat de dokterassistente morgen zegt mevrow u bent niet zwanger....
liefs loes.....
iedereen heel veel suc6 met zwanger worden..... en hoop morgen op goed nieuws....

ik heb een keer voor de zekerheid een zwangerschapstest laten doen bij de dokter.  Moest ik een potje met urine inleveren en mocht ik ook bellen. Kreeg ik de stagiaire aan de telefoon en die zei alleen maar oh die, die was negatief. Zo ongeinterresseerd.... maar ja zij hebben er dagelijks mee te maken, maar toch.

Hopelijk krijg jij een andere boodschap.......

Succes en morgen laten weten he?
cami

o meen je niet, vreselijk, wij hebben dus ook zo'n assistente....
maar bedankt dat je het even zegt, want op die manier had ik er nog niet over gedacht, ga er vanuit dat ze ook zo zou kunnen reageren tegen mij, bereid me er alvast op voor en ik log meteen in smiddags of het wel of niet zo is.... bedankt voor je reactie liefs loes...

Hoi , ik heb ook via een bloedtest te horen gekregen dat ik zwanger was maar dat het hormoon wel erg laag was voor de tijd die ik zwanger zou zijn dus ik moest 1 week later weer testen ....das ook stress.

nou duimen voor je !!!!!
daan

ik ben wel heel benieuwd, hoor of het nou wel zo is,
kijk strax nog wel even als ik tijd heb.....

nou ik bellen om 1 uur, zegt de assistente heb de uitslag nog niet, maar log wel even in om te kijken of het al binnen is... niet dusssss....
nu zei ze dat om 3 uur alles bijgewerkt werd en ik om half 4 weer moet bellen... damn, maar goed als ik hier even alle berichten van vandaag lees is er zo weer een half uur om... bedankt daarvoor hihihi....
heb net een goedkope test gedaan die ik op internet had besteld, maar die was negatief... dus ga er vanuit dat ze slecht nieuws heeft, maar wat moet ik dan de volgende keer wachten op 43 dagen cyclus of meer????
nou goed moet nog niet zeuren, eerst maar afwachten en half 4 weer bellen... liefs loes

Hoi Loes,

Ik had vanmorgen je berichtje al gelezen en las vol spanning je
reactie. Balen zeg dat je nu nog langer moet wachten. En al weer een
negatieve thuistest geeft ook weinig hoop.

Ik duim voor je.

Juup

En en en en en en en????? Al gebeld? Ik hoop t zo voor je dat t goed nieuws is..:)

Terug
Bovenaan