vandaag dag 43...morgen bloeduitslag....

Ha mama Loes,
balen he. Je bent zo afhankelijk van anderen en dat is erg frusti.
Ik hoop voor je dat je morgen wel echt iets te horen krijgt.
Als dat nog niet zo is, zou ik wel verder gaan. Gewoon terug gaan en binnenlopen. Eventueel eisen dat je de huisarts te spreken krijgt. Je kunt ook altijd bij hem een klacht over de assistente indienen, hij is haar baas. Ze mag je geen dingen beloven die ze niet waar kan maken. Het is balen als je lang moet wachten, maar als je weet dat je meer dan 1 week moet wachten dan kun je je daar op instellen. Foute info geven mag gewoon niet.
Heel veel succes.
We horen het wel.
Groetjes V.

He Mamaloes

Hoe is het ermee? Heb je gisteren de uitslag nog gekregen?

Liefs
Cami

Hoi loes
Ik heb net alle berichtjes zitten lezen, schandalig zeg, dat dat zo gaat bij je huisarts!
Maar nu ben ik wel erg benieuwd naar de uitslag!
Laat even weten als je er weer bent!

Groetjes eva

zucht......

ik gisterochtend met frisse moed wachten, want ze zou bellen en op den duur liep het al in de middag en ik dacht ga zelf maar weer bellen en rarara......
de praktijk is gesloten voor spoedgevallen kunt u bla bla bla.... en toen dacht ik shitttt is ook zo donderdag middag is de praktijk hier altijd gesloten, maar dan had madam me toch even kunnen bellen sochtends????? ik ga er toch al vanuit dat ze zegt dat ie negatief is, want heb niet veel kwaaltjes zoals bij m'n 1e, maar ben niet ongi....
dus vandaag vrijdag 5 mei..... iedereen moet altijd voor half 10 bellen om een afspraak te maken bij de dokter, dus dacht ik dan wacht ik wel even tot na half 10 en geef ik iedereen even de kans om haar te spreken, omdat ik alleen de uitslag hoef weten en dacht anders is ze steeds in gesprek omdat ik bel hihi...... ik dacht ik bel om half 11...
half 11 gebeld en dit ga je gewoon wederom niet geloven..... de praktijk is vandaag gesloten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu is het morgen weekend en aangezien onze lieftallige assistente dan niet achter haar bureautje zit, maar lekker in haar tuintje in de zon schijnbaar moet ik nu al weer wachten tot maandag..... als ik jullie niet had om m'n ei kwijt te kunnen (hoewel ik die ei liever in m'n buik had samengesmolten met een zaadje) dan was ik nu ontploft!! ik zit nu vandaag op dag 50 en geen ongi te bekennen...., maar om weer zo'n test er tegenaan te gooien is ook wat zonde aan de ene kant... liefs mama loes

Hallo Mamaloes,

Ik lees net je laatste bijschrift. Dit is toch te gek voor woorden!!!!! Ik vind het knap dat je zo rustig blijft. Ik zou onderhand wurgnijgingen krijgen. Ik vind als je ze spreekt je er iets over moet zeggen. Spui maar lekker van je af op dat moment. Maar ja je bent dan wel met je gedachten bij iets anders....toch. Misschien een briefje erheen doen. Misschien leren de HA en zijn assitente er wat van. Maar ik vind het ronduit ....SCHANDALIG.

Ik wens je ondanks de onzekerheid toch een fijne en warme  5 mei  toe. En een prettig weekend.

Liefs  Nathalie

heeee meiden......
sorry sorry ik had idd ook vorige week je bericht gelezen wilma, maar op deze computer doet de site altijd raar en duurt het zelfs soms heel lang om in te loggen ik had toen een heel lang bericht naar je getypt en toen had ik hem per ongeluk niet gekopieerd en was het hele bericht weg. ik kon hem dus steeds niet plaatsen, nu zit ik op onze laptop en nu lukt het wel... dus sorry dat jullie zo lang moesten wachten op een antwoord...
het is allemaal nog niet afgelopen, want ik belde die maandag erop dan weer naar de huisarts en had ze dus nog de uitslag niet..... maar ik zei kun je nu dan eens gaan bellen daar heen? dus dat zou ze doen, belde de dokter mij smiddags zelf op, die assistente zal wel gedacht hebben hihi... maar hij bleek negatief en de dokter zei dat ik het nog maar 3 maand aan moest kijken.... dat is lang.................
maar goed, ik zit vandaag op dag 66 en nog geen ongi, ik heb eergisteren nog weer een test gedaan en toen ik er op keek was hij negatief ik heb hem weg gelegd en keek een tijd later nog eens op de test en stond er opeens een streepje bij, maar je mag volgens de bijsluiter na 10 min. niet meer kijken, dus nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben. het was wel een hele vage streep. ik zei tegen m'n vriend kijk es en ik kon het bijna niet geloven, ik moet er nu dus weer vanuit gaan dat hij negatief is. ik heb nu bij babybrabbel een clear blue test besteld en als het goed is komt hij morgen of overmorgen binnen, als die nog negatief is dan ga ik weer de huisarts bellen, want dan ben ik inmiddels zo'n 70 dagen niet ongi...
ongesteld worden is niet leuk, maar niet ongesteld worden ook niet!!! als de testen negatief aan blijven houden bedoel ik dan..
nu weten jullie even weer hoe het er voor staat, maar zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn door de laatste test die ik deed???? heb wel weer gevoelige borsten en beetje misselijk, maar weet niet meer wat en hoe ik alles moet voelen...
liefs mama loes en heel erg bedankt voor de vele belangstelling.

goh et is wel erg lang ja
nou we wachten allemaal in spanning met je mee...
de ha assistente doet nu wel weer normaal of ook niet?

jawel op zich doet ze wel normaal voor haar doen, maar dit is net een nieuwe assistente en de vorige was ontzettend aardig en deze pakt soms zuchtend de telefoon op van het moet maar weer.... das beetje irri, net of ze het niet leuk vind het werk. had liever dat de dokter zelf oppakte hihi die is wel heel leuk op zich. morgen komt mijn clear blue test binnen, dus dan weet ik of ik zwanger ben en zoniet dan bel ik de ha weer voor verwijzing ofzo... liefs mama loes

Terug
Bovenaan