vandaag dag 43...morgen bloeduitslag....

Hoi mama Loes,

Wat vervelend dat je er zolang op  moet wachten   terwijl ze anders zeiden...
Beetje erg stom van ze...maar zoals meestal het geval blijven wij een nummertje voor die dokterfiguren.... Dat blijkt maar weer.

Ik wens je heel veel sterkte met wachten tot maandag....en heel veel succes bij de uitslag! Hopelijk kunnen ze je meteen goed geruststellen...
Die kans lijkt best groot hoor! Met je verschijnselen allemaal...
Niet bij iedereen is gewoon dat hcg snel te ontdekken!
Ik duim voor je!

Liefs Linnepinnie

Hoi Mamaloes,

Ik heb je verhaal vrijdag gelezen en ik ben erg benieuwd naar de uitslag??? Ik hoop echt dat je zwanger bent. Heel veel succes.

Veel liefs, Suus 1980

nou echt dit ga je niet geloven....
ik moest idd maandag weer bellen of de bloeduitslag binnen was, ook nog eens na half 4, want volgens de assistente werd alles steeds bijgewerkt om 3 uur en had ze van 3 tot half 4 even de tijd om het op te zoeken, nou vooruit maar weer kon ook nog wel weer zo lang wachten, duurt nu toch al zo lang.....
dus ik vrolijk bellen om half 4 zat inmiddels op dag 46 en gewone thuistesten zijn steeds negatief heber al een paar gedaan. zegt ze o zal even kijken op internet, dus ze had nog niet gekeken tussen 3 en half 4, kon ik mee leven.... zegt nee sorry het staat er nog steeds niet naaaaaaaaahhhhhh..... dacht ik, ik zei kun je dan misschien naar hun bellen?? dat zou ze dan doen en ze zou me meteen terug bellen, uur later om kwart voor 5 inmiddels en doter gaat om 5 uur dicht nog niet gebeld. komt m'n vriend thuis van z'n werk.... zegt ie nou laat mij maar even bellen, dus hij bellen en volgens mij was ze het gewoon vergeten terug te bellen. ze zei tegen hem dat het lab. had gezegd dat de uitslag er komende donderdag pas is.... hij zei je zou het eerst al vrijdag hebben, nu maandag en nu moeten we wachten tot donderdag? das toch beetje vekeerde info geven dan??!! zegt ja tegenwoordig gaat dat zo dat ze er een week over doen, ik had dat best oke gevonden als ze meteen zei bloeduitslag is pas over een week binnen. nu moet ik dus weer een paar dagen wachten en hopen dat ze me donderdag niet vergeten is en dus belt.....
zucht.... ik zit inmiddels dus op dag 47 en nog geen ongi, ja heb toen bij dag 25 paar dagen bruinbloedverlies gehad en ga nu denken dat dat dan mijn ongi is geweest, ik weet het niet meer hoor, ik houd nog steeds pijnlijke borsten, maar negatieve testen... dus zo is de stand tot nu toe meiden..... zucht... liefs mamaloes

Hallo Mammaloes,

Ik heb je verhaal al een paar keer gelezen en moet zeggen dat ik vorige maand ook een beetje in de war was. Ik heb anderhalve dag een beetje bloed verloren en daarna hielden ook allerlei zwangerschapskwaaltjes aan, waaronder zere borsten. Bij mij was de bloedtest negatief helaas. Toen ik daar achter was, bleek ik inmiddels mijn eisprong van mijn volgende cyclus ook al weer gehad te hebben, dus dan blijf je natuurlijk nog langer klachtjes houden. Ik heb toen geprobeerd om er niet zoveel mee bezig te zijn en daarna ben ik gewoon ongi geworden en is alles weer in het normale ritme.
Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt, dan weet je of je verder kunt.

Groetjes, Jetje

Hoi Mama Loes,

Wat een klerezooi joh!
Daar snap je toch niets van..de een krijgt zijn bloeduitslag vrij snel en jij moet telkens maar weer wachten...
Het zijn toch dezelfde testen! Die stomme dokters ook altijd...
Pffffffff

Het volgende zeggen is niet echt nuttig...maar ik wens je weer heel veel sterkte met afwachten!
Ik hoop echt dat je heel snel weet waar je aan toe bent....en dat dat met een beetje geluk positief is ook!

Liefs Linnepinnie

Jeeeeetje dit is toch niet meer normaal zeg??!!
Ik vind dit echt absurd!!!
Ik wens je veel succes met afwachten en ik hoop dat deze nare actie goed wordt beloond!!! Ik ben wel erg benieuwd!

Succes meid  liefs Mikkie

Hoi Mama loes,

Ik vind dit echt niet meer normaal dat ze je zolang laten wachten hoor!!! Ik werk zelf in een ziekenhuis en ik wil me er niet mee bemoeien maar een bloeduitslag kan dezelfdedag nog bekend zijn. Heb je het bij de huisarts laten prikken of in een ziekenhuis???Ik vind het maar vreemd want als de huisarts de labgegevens wilt hebben kunnen ze daar zo voor bellen. Ik zou morgen gewoon weer bellen hoor ze houden je gewoon aan het lijntje ik zou maar eens vragen waarom het zo lang duurt. Echt niet normaal.
Heel veel sterkte en blijf goede hoop houden alles kan zolang de rode duivels er nog niet zijn toch?!?!!?

Veel liefs, Suus 1980

hoi meiden bedankt voor jullie steun, ik hoor het morgen..
ik belde de assistente dus vorige week dinsdag ochtend heel vroeg al. en toen zei ze bel na 1 uur maar weer en overleg ik of je bloed mag prikken. maar als ze nu die zelfde ochtend nog terug had gebeld en meteen overlegd had met de dokter had ik die dinsdag ochtend nog kunnen prikken. hier waar ik woon kun je nl. 2 keer in de week bloed laten prikken in een verpleeghuis, op dinsdag en donderdag ochtend. maar goed dat ging al niet door toen ze smiddags akkoord had gekregen zei ik kan ik niet naar het zkhs??? nee zei ze dan had ze de uitslagen pas maandag of dinsdag, inmiddels is het woensdag dus had net zo goed wel in het zkhs kunnen gaan grrr... ik zit nu op dag 48 en nog geen ongi, maar wel steeds negatieve testen... afgelopen maandagmiddag had ze dus aan het eind van de dag naar het lab gebeld en blijkt dat omdat tegenwoordig zo veel vrouwen gewoon zo'n thuistest doen dat die bloedtesten maar meer 1 keer per week in behandeling genomen worden voor hcg, tenzij er denk ik een medische reden zou zijn...
dat was haar antwoord. maar ja als ze daar nou eerder van op de hoogte was geweest vond ik het niet zo erg, maar nu zit ik al 1,5 week te wachten.... weet niet of het overal zo lang duurt, vond het wel frapant, maar ja wat moet je.... heb geen keus... liefs mama loes

Terug
Bovenaan