vandaag weer echo gehad en niet zo leuk nieuws

hey meiden

vanochtend hadden we weer een echo.
omdat met de 20 weken echo haar hoofdje aan de kleine kant was, wilde de vk het nog even nagekeken hebben.
maar onze kleine uk is nu volledig klein. niet alleen haar hoodje ligt achter op de groei, maar haar hele lichaampje.
en ze weegt pas 1200 gram. ik ben over 10 weken al uitgerekend!
de echoscopiste gaat nu alles doorgeven aan mijn vk, waarna zij moet beslissen wat er nu gaat gebeuren.
de echoscopiste zei dat ik waarschijnlijk nu elke 2 weken een echo krijg, en dat ze de doorbloeding gaan nakijken met een apparaat.
verder moet ik heel veel rusten, zodat ukkie hopelijk een groeispurt krijgt.

ik zag gelijk mn nachtmerrie uitkomen.
: bevallen, mn kleine meid wordt bij me weg gehaald om vervolgens de coufeusse in te gaan.
erwin blijft uiteraard bij zn kleine meid, en ik lig daar helemaal alleen.
oh verschrikkelijk.
ben best wel verdrietig op dit moment.

er komt ontzettend veel op erwin zn schouders terecht nu, en als ik volledige bedrust krijgt, komt alles op zijn schouders terecht.
t huishouden, nathalia, de boodschappen,enz.
en hoe moet dat dan met zn werk?? hij kan toch niet tien weken thuis zitten??

mmmm sorry hoor, moest even mn verhaal kwijt.
de normaal altijd positieve do ziet het op dit moment even niet meer zitten. mn hele hoofd zit vol met gedachtes. ben er sinds vanochtend 9 uur continu mee bezig.

nou, ik ga maar stoppen, ik ga op de bank liggen.

bedankt voor het lezen.

liefs, do

Jee meid, dat is wel even schrikken! Ik las (hier op deze site) dat tussen 1500 en 1800 gr. normaal is. Ik hoop dat het nog in te halen is. Neem zoveel mogelijk rust, maar dat weet je zelf ook wel.
Ik hoop dat jullie kleine snel een groeispurt heeft!

Hey wat vervelend, inderdaad maar ff rust houden en de boel de boel laten wat je huis betreft en alle hulp accepteren die er zou kunnen zijn.

Toch hoeft het niets te zeggen hoor, bij een collega van mij was er ook zoeits aan de hand zij heeft de laatste weken volledige rust moeten nemen en toen zij beviel kwam er een meisje van 8 pond.
er zijn nu eenmaal kleine en grote kindjes en het kan best zijn dat dit een kleintje wordt.

Kop op he denk aan je zelf en probeer de rust te vinden die je nu nodig hebt hoe moeilijk het ook is.

Sterkte

Hey lieve Do wat een vervelend bericht. Maar volgens mij heeft erwin wel recht op verlof in zo een situatie dat zou hij is even goed moeten napluizen en je moeder zal zeer zeker wel bij willen springen .
Vervelend maar doe het rustig aan meisje denk aan jezelf en de baby. Hele dikke knuffel van mij ik vind het wel jammer dat ik verweg van je woon want dan zal ik je elke dag even komen storen en helpen .
He rustig aan

liefs lisette

Hey lieve Do wat een vervelend bericht. Maar volgens mij heeft erwin wel recht op verlof in zo een situatie dat zou hij is even goed moeten napluizen en je moeder zal zeer zeker wel bij willen springen .
Vervelend maar doe het rustig aan meisje denk aan jezelf en de baby. Hele dikke knuffel van mij ik vind het wel jammer dat ik verweg van je woon want dan zal ik je elke dag even komen storen en helpen .
He rustig aan

liefs lisette

Hoi Do,

ik kan me voorstellen dat het nieuws je nogal rauw op je dak komt vallen. En dat je er dus over na gaat denken hoe je dat allemaal moet gaan doen. Wacht eerst het advies van de vk af, maar probeer wel zoveel mogelijk je rust te pakken. Dus op de momenten dat Nathalia naar de psz is, jij je bed in. Ook op de momenten dat Nathalia in bed ligt moet jij je rust pakken. Probeer op andere momenten of Nathalia misschien eens naar je moeder kan, of je moeder bij jou etc etc. Je moet nu nog even 10 weken aan jezelf maar vooral aan heet kleintje in je buik denken!

Liefs danielle

Ach jeetje meid!!!!
Dat is even schrikken zeg!!!
Hopelijk dat je kleintje met veel rust toch nog een groeispurt gaat maken.
Ik wens je heel veel sterkte toe meid.

Liefs marielle

Ach jeetje meid!!!!
Dat is even schrikken zeg!!!
Hopelijk dat je kleintje met veel rust toch nog een groeispurt gaat maken.
Ik wens je heel veel sterkte toe meid.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan