vandaag weer echo gehad en niet zo leuk nieuws

Heej do,

Hier zal je idd heel erg geschrokken van zijn, verder ist leuk en fijn om te lezen dat erwin zo goed voor jouw en je meisjes zorgt.

Probeer idd dingen los te laten, ook al is dat vaak moeilijk!
Snap dat je die "projectjes" zelf graag af wil maken maar kan je dat niet heel rustig aan zelf doen... maar dan ook echt opt gemak samen met erwin?
Dat hij de zware dingen doet maar je er toch bij bent betrokken?

Wens je heel veel groei van je kleine meisje toe en sterkte met rust houden want vaak is dat niet het makkelijkste....

Liefs Marina

heyhey

ja, ik verschoon idd (nog steeds hahaha) elke dag t bedje enz . maar dat zie ik niet onder poetserig :p
das 2 minuten werk.

erwin heeft een oude tafel gevonden. die gaat hij neerzetten voor mij, zodat ik toch die koffer zelf kan afmaken. daar kan ik dan aan schilderen, timmeren enz. dat kan ik allemaal zittend doen, zodat het me niet veel kracht kost, en ik toch alles kan afmaken. toppie van mn ventje. heeft hij heel slim bedacht.

vloerbedekking mag ik echt niet leggen van hem.
dat gaat hij nu voor t eerst proberen.
ik mag hem instructies geven over hoe het moet hahahahaha.

ja,ik weet dat ik het getroffen heb hoor, met zo'n lieve vriend. natuurlijk hebben we wel eens ruzie hoor, en monica... jou man zei dat jullie gingen verhuizen.
ik kreeg van de week te horen: oh ja, over een half uurtje krijgen we visite. waaaaaat????? leuk dat dat ook even met mij overlegd wordt!
het is een droomprins, maar heeft ook zn streken hoor hhahaha.

bedankt voor jullie reacties :)

liefs, do

heyhey

ja, ik verschoon idd (nog steeds hahaha) elke dag t bedje enz . maar dat zie ik niet onder poetserig :p
das 2 minuten werk.

erwin heeft een oude tafel gevonden. die gaat hij neerzetten voor mij, zodat ik toch die koffer zelf kan afmaken. daar kan ik dan aan schilderen, timmeren enz. dat kan ik allemaal zittend doen, zodat het me niet veel kracht kost, en ik toch alles kan afmaken. toppie van mn ventje. heeft hij heel slim bedacht.

vloerbedekking mag ik echt niet leggen van hem.
dat gaat hij nu voor t eerst proberen.
ik mag hem instructies geven over hoe het moet hahahahaha.

ja,ik weet dat ik het getroffen heb hoor, met zo'n lieve vriend. natuurlijk hebben we wel eens ruzie hoor, en monica... jou man zei dat jullie gingen verhuizen.
ik kreeg van de week te horen: oh ja, over een half uurtje krijgen we visite. waaaaaat????? leuk dat dat ook even met mij overlegd wordt!
het is een droomprins, maar heeft ook zn streken hoor hhahaha.

bedankt voor jullie reacties :)

liefs, do

Hoi,

Rustig aan doen is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan.... zeker tijdens je zwangerschap, toen MOEST ik allerlei dingen schoonmaken..... achteraf denk ik echt: WAAROM??? Nou ja, zal wel nesteldrang zijn geweest haha.
En ik heb zelf ook ervaring met het bepalen van gewicht, maar dat pakte echt heel anders uit..... de echo gaf aan dat Bo ongeveer 3300 gram zou wegen bij de geboorte.... hij woog ruim 4100 gram..... dit gaf mijn gevoel ook al aan, omdat ik voelde dat hij veel zwaarder was dan de oudste in de buik.... dus ga ook op je eigen gevoel af, in mijn omgeving hoor ik ook heel veel verhalen over verkeerde gewichtsindicaties.... het is natuurlijk ook een indicatie, maar dan nog!
Maar rusten kan nooit kwaad.... luister naar je lichaam (en naar je verloskundige haha).
Succes!
Groetjes, Noor

Terug
Bovenaan