heyehy
bedankt voor jullie reacties.
op haar lengte en gewicht na, zag alles er heel goed uit.
ze is heel bewegelijk, voel haar bijna de hele dag door. dus dat is allemaal een goed teken.
natuurlijk is het heel goed als ze me verder gaan volgen, maar wel heel vermoeiend.
die echo's zijn niet echt naast de deur.
(aan de andere kant van rotterdam en k ben afhankelijk van t ov)
dus als ze me verder gaan volgen, ga ik vragen of dat niet in het ziekenhuis kan, aangezien dat maar 5 minuten van mn huis vandaan is.
ja, erwin is idd een top vent! heb het super getroffen met hem.
hij gaat van de week de vloerbedekking in de baby kamer leggen, en dan kunnen de meubelen erin.
baalde ik ook weer heel erg van.
want de baby kamer was mijn project! dat was mijn ding. en nu kan ik de laatste dingen niet afmaken.
zelfde met het kado voor mn ouders. die zijn bijna 25 jaar getrouwd. ik zou een houten koffer in elkaar flanzen waar dan reisboeken en een reischeque in komen. die koffer moet ik nu ook aan erwin over laten, die moet hij verder afmaken.
een ander zou het misschien niet begrijpen. maar i kben zo: als ik dat zou doen, wil ik het ook doen.
zeker aangezien ik nogal een knutsel tante ben.
moest trouwens wel lachen om irene.......
ik ben totaal geen poetsmiep hahahaha.
tis bij mij echt: schoonmaken omdat het moet.
ik doe elke dag wat, zodat het niet veel in 1 keer is, maar zie er echt de lol niet van in hoor hahahaha.
mn moeder en ik hebben fybromyalgie.
ze zeggen dat het niet erfelijk is, maar hoe toevallig kan het zijn?? mn moeder, ik en mn zusje begint ook al dezelfde klachten te vertonen.
heb het al vanaf mn 13e.
gelukkig kan je er 100 mee worden, dus dat scheelt wel weer.
en met dit weer heb ik er een heel stuk minder last van, dan als het bv koud/vochtig is.
je leert er mee leven, hou er ook niet zo van om er over te praten. schiet je niks mee op, in mijn ogen.
klagen over de pijn heeft ook geen zin, niemand die het dan van je kan over nemen.
ik hoop dat mn meiden het natuurlijk niet zullen krijgen, maar het zou dus kunnen, ondanks dat er wordt gezegd dat het niet erfelijk is, houden we het maar in ons achterhoofd.
nou, ik ga er maar weer eens een eind aan breiden.
ik ga weer voor de verandering even op de bank liggen en filmpje kijken.
( idd roos... hij ligt heerlijk, mn nieuwe bank hahahah)
liefs, do