hey meiden
jullie zijn echt toppie! dank jullie wel allemaal voor de ontzettende lieve reacties.
alleen hier van knap ik al een behoorlijk stuk op
we gaan nog maar niet te ver op de stappen vooruit lopen. ik heb nog geen volledige bedrust gehad, moet het alleen nog rustiger aan doen.
nathalia mag ik dus blijven verzorgen.
en het huis stoffen kan ik ook nog wel en erwin doet de rest. alle "zware" werk zoals de was, vaatwasser, wc, badkamer, stofzuigen en de grond opruimen doet hij. hij vind het de normaalste zaak van de wereld allemaal. terwijl ik met een schuldgevoel zit, heeft hij zoiets van: schat, dat geeft toch helemaal niks, dat ik dat nu allemaal ga doen. tis ook mijn kindje, ik wilde het ook zo graag en als jij het rustiger aan moet doen, dan neem ik alles over van je.
mocht ik volgende week te horen krijgen dat ik volledige bedrust moet hebben, gaan we gezinshulp inschakelen. erwin kan gewoon niet 10 weken thuis blijven zitten.
dat kost de zaak gewoon te veel geld.
die zorgverlof waar 2 van jullie het over hadden, is maar 100 uur per jaar ( 2x het aantal uren per week wat je draait) en meestal onbetaald of maar een deel. 100 uur schiet niet echt op. bovendien ben ik niet terminaal ziek of echt afhankelijk alleen van hem. en ten 3e kan zn baas het afslaan omdat het in een ontzettend groot nadeel is voor de zaak, als hij zolang thuis blijft.
gezinshulp is dus het beste.
mn moeder wil ik niet te veel tot last zijn.
ten eerste woont ze niet heel dicht bij me in de buurt. moet eerst met de metro. ten 2e heeft zij dezelfde spierziekte als ik, alleen dan een heel stuk erger. ze heeft dus al genoeg aan der eigen huishouden en gezin, die ze moet onderhouden.
ik kan niet verwachten dat ze dan ook nog eens mijn gezin/huishouden bij houd.
vrienden heb ik niet, buren wil ik niet leren kennen hahahaha.
hoe dan ook, alles zal goed komen. wat er ook gebeurd.
dank jullie wel voor jullie reacties.
jullie weten me toch altijd allemaal wel weer op te beuren, hoe somber ik ook ben op dat moment.
dikke kus voor jullie allemaal!
liefs, do