vaste groep?

Het is inderdaad heel rustig hier. Eigelijk wel jammer he?
Bij mij zijn de RD zaterdag gearriveerd helaas. Wel vind ik het wel fijn om te weten dat mijn cyclus meteen normaal is na het stoppen met de pil. Dus als de RD weg zijn, gaan we weer lekker klussen voor ronde 2! Volgende week gaan we ook lekker op vakantie dus hebben we er alle tijd voor, hahaha

Groetjes Koekeltje

Hoi!

Hier is het erg spannend. Heb 4 keer cyclus van 32/33 dagen gehad. Had zaterdag ongesteld moeten worden, test gedaan, negatief (natuurlijk, zal ook in één keer zekerheid krijgen...)
Woensdag weer testen, kijken wat ie dan 'zegt'...
Klachten? Tja, beetje wee-ig gevoel in mn maag, paar dagen voor NOD roze afscheiding, iets groeiende borsten.
Maar alles niet echt overtuigend, dus, wat doe je dan? wachten, wachten, wachten, wachten.....

Het is inderdaad jammer dat het zo rustig is…

Hoi Koekeltje, jammer dat het niet gelukt is, maar je weet nu wel hoe je cyclus er ongeveer uit ziet. Succes in de volgende ronde. Waar gaan jullie heen op vakantie?

Hoi Seilenna, wat spannend!!! Succes met wachten. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. (met een positieve test natuurlijk)

Mijn nod is vanaf morgen. Ben best wel zenuwachtig!! Naarmate mijn nod dichterbij is gekomen, hoe minder kwaaltjes ik heb.

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

ja, dat had ik ook! Ik voelde van alles, maar hoe dichter mijn NOD kwam hoe minder ik voelde. Ik hoop dat bij jou de RD wel wegblijven!

We gaan dinsdagochtend vliegen naar Tunesië. We gaan samen met vrienden. Heb er erg veel zin in. Deze vrienden weten ook dat we zwanger willen worden, dus we kunnen er lekker over kletsen.

En Seilina, succes met wachten! Erg spannend allemaal hoor!

Groetjes Koekeltje

Hoi meiden,
hoe gaat het hier? alles goed?

hier gaat het goed. ik ben met vlagen flink misselijk. ik heb sinds 2 dagen geen krampjes meer. wel ook last van maagzuur. ik ben erg moe, dus eenmaal thuis doe ik weinig en laat ik me door mijn vriend verwennen.

succes allemaal!!

Groetjes,
Sara

Hallo Allemaal,

Het is inderdaad errrug ustig op ons forum. Ik ben daar zelf ook schuldig aan. Ik was namelijk aan het wachten op mijn NOD. Die was 22 september en ik ben inderdaad ook niet ongesteld geworden.
Ik heb wel buikpijn kwaaltjes maar dat is alles, denk dus dat ik niet zwanger ben. Waarschijnlijk heb ik die kwaaltjes altijd gehad maar ik merk dat ik erg gefocust ben op mijn lichaam.
Het kan zijn dat het later komt omdat mijn lichaam nog aan het ontpillen is. Ben vorige keer na meer dan 100 dagen pas ongesteld geworden. Ik hoopte dat het nu weer normaal op gang zou komen??
Maar ja dat is niet het geval, nu maar hopen dat het niet weer 100 dagen op zich laat wachten. Wordt er gek van. Om mij heen veel zwangeren, vindt het echt heel leuk voor ze maar ik wil ook. Nu de knoop is doorgehakt (in april) kan ik niet meer wachten.
Heeft er iemand van jullie ervaring met temperaturen?? Ik zit eraan te denken om dat te gaan doen zodat ik door heb wanneer mijn eisprong is. Kan dit het beste in de ochtend of avond??
Ik hoop dat we elkaar weer aansporen om regelmatig bertichten te sturen.

Groetjes Tjoller

Hoi tjoller,
vervelend dat je nogsteeds op de wachtbank zit. Heb je al een test gedaan? Of geloof je het wel? Ik hoop ook voor je dat het niet weer zo lang duurt, ik werd er ook gek van en hoefde “gelukkig” maar te wachten tot 61 dagen.

Tempen doe je altijd ’s ochtends meteen als je opstaat. Dus zelfs nog voor je je bed uit komt. Als je gaat bewegen om bv naar de wc te gaan en dan je temp neemt, is hij daar al door beïnvloed. Ik heb er een nieuwe thermometer voor gekocht met 2 decimalen (is zuiverder) achter de komma en een geheugen. Ik vergat nog wel eens welke temp ik had en zo kan je nog ff terugkijken als je het niet meteen genoteerd hebt. Deze was bij de etos misschien net 5 euro. Oh ja, ook piepte hij niet erg hard dus mijn vriend hoorde hem niet. die andere maakte hem altijd wakker. Hahaha.

Ik hield mijn tempdata bij op de site www.fertilityfriend.com . Hier leer je ook om op je andere vruchtbaarheidssymptomen te letten. Ze bieden een gratis cursus aan die je gedurende 20 dagen in je inbox onvangt. Ik vond hem erg leerzaam.

Succes ermee!!!

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Bedankt voor je snelle reactie, ga meteen op die site kijken.
Hoe staat het er bij jou eigenlijk voor, wanneer nod????
En de rest van de mieden, hoe gaat het ermee???

Groetjes babs

Terug
Bovenaan