vaste groep?

SEPTEMBER:
1)
2)86bloem, 21 jaar, 3e ronde 1e kindje  ( en nu, 6-9 nog niet ongi)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) AnjaH1983, 24 jaar, 1e ronde 3e kindje (kan vanaf hier of paardagen later ivm onregematige  cyclus.
12)
13)
14)          
15)
16)Linda007, 26 jaar, 3de ronde 2de kindje
17)
18)  
19)
20)Sara79, 28 jaar, 8e ronde (eigenlijk 9), 1e kindje, hopelijk 32 dagen
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Niesje25, 2e ronde, 2e kindje, 27 jr
28)
29) Marretje84, 1e ronde, 1e kindje, 23 jr (onpil-ronde was 23dgn, ga nu maar uit van een cyclus van 30 dgn...)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL(nod)
= ONGIE
= GETEST, MAAR NEGATIEF
= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Gebruik wel altijd de laatste!!

Ik ga denk ik maar gewoon uit van 30 dagen. Heb het er ook even over gehad met mijn mannetje en die vond dat  we niet eerder moeten testen dan na 30 dagen. En klussen dat doen we gewoon lekker om de dag (of zo ongeveer!) Ben wel benieuwd of ik de eisprong zal voelen... Spannend he meiden. Zou het deze maand raak zijn.

Ik denk bij allerlei dingen (bijv de zomervakantie): Dan kan ik misschien wel hoogzwanger zijn... of misschien zijn we dan nog steeds aan het klussen... Toch hou ik er in mijn achterhoofd wel rekening mee dat we volgend jaar zomer niet uitgebreid op vakantie gaan. Hebben jullie dat ook?

Hey Marretje!

Ja, dat heb ik nou ook!! Dit jaar lekker uitgebreid vliegend weggeweest met in het achterhoofd, "misschien is het voorlopig wel even voor het laatst". Mijn mannetje roept nu ook dat we onze dagen volgend jaar misschien wel heel hard nodig hebben... Hij denkt nu ondertussen al wel wat meer met me mee. Hij was zelfs een beetje teleurgesteld toen ik ongi werd van de week! Toch wel fijn, voel ik me niet zo alleen... (ik moest het wel uit hem trekken, haha)

Maar goed, vakantieplannen voor volgend jaar heb ik dus ook nog niet nee!!!

Liefs,
Marientje

Hoi Marretje,
Pff, wel weer lang wachten tot de 29ste, maar wel goed dat je er rekening mee houdt dat je niet meteen een regelmatige cyclus hebt. Hou je dan wel rekening met het klussen dat je ook gewoon weer een cyclus van 23 dagen zou kunnen hebben? Ik vind het  zo verwarrend om te tellen bij onregelmatige cyclussen.  

Ik zat er gister ook aan te denken. Mijn ouders wonen op Curacao en mijn moeder wordt volgende zomer 60. Ze loopt al bijna een jaar te vragen wanneer ze voor ons kan gaan boeken, maar ik heb tot nu toe de vraag met een stom excuus kunnen omzeilen. ik heb namelijk uitgerekend dat als ik in oktober tot en met maart zwanger raak, ik niet ga. Dan ben ik of net bevallen of sta ik op het punt te bevallen en wil ik niet meer vliegen.
Gister realiseerde ik me ook dat ik met kerst misschien wel een dikke buik zou kunnen hebben. Weer een goede reden om  wat nieuws te kopen om aan te doen.

Groetjes,
Sara

ja, echt heel herkenbaar!!

we zouden volgend jaar naar Frankrijk willen, maar als ik net bevallen ben of hoogzwanger ben gaat dat natuurlijk niet door.

Eind volgend jaar zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, en dan gaan we en weekje weg (gewoon in Nederland hoor), dus we zitten al te kijken of de huisjes waar we in willen wel een campingbedje enzo heeft, hahahaha.

Ach we zien het wel. Ik heb nu al een paar dagen dat ik er gelukkig wat meer afstand van kan nemen. Want af en toe word ik gek van mezelf!!!!

Groetjes koekeltje

Ik ben nog niet echt bezig met vakanties ofzo, ben ook niet erg van het vooruit plannen.
Wel zat ik laatst te denken van als ik deze maand zwanger zou zijn wanneer ben ik dat uitgerekend hihi.
Mijn zoontje was namelijk 18 maart uitgerekend en mijn nichtje is op 21 maart jarig. En ja hoor op 21 maart braken mijn vliezen, maar mijn ventje wilde er toen nog niet uit dus het werd toch nog 22 maart. Maar met feestjes plannen is het toch wel lastig.

En mijn andere nichtje is dus van begin juli en je zult het zien..... (of is dat wishful thinking )

Nog een paar dagen en de klusdagen breken weer aan

Ja wij wilden eigenlijk ook lekker met vakabtie. maar dat plannen we pas in februari ofzo. Vliegen doen we toch niet, want dat vind ik niks met mn meissie van dan bijna 3. Dus we wachten af. Verre autovakantie, of toch lekker in nederland. We gaan in december de week met kerst wel een week weg. Oooohhhhh daar heb ik nu al zin in. hahahaha aftellen!!!!!!!!!!!!!!! Nog maar 3 maandjes dan is het kerst.
Verder gaat het hier prima. Nog helemaal geen pijntjes of wat dan ook. Maar ja dat had ik bij mn eerste ook niet. Daar ben ik door toevallig testen achtergekomen. Eisprong is wel geweest want mn temp is inmiddels omhoog gegaan. Afwachten......volgende week zondag mag ik een test er aan wagen. Dan zitten we op dag 30!!! Ben erg benieuwd wat deze ronde zal brengen want september(pas in dag 7) heeft al heel wat glitters laten strooien!!!!

kus linda mama van Charlotte(30-07-2005)

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2007 10:24:13'));

Hoi Marretje,
Pff, wel weer lang wachten tot de 29ste, maar wel goed dat je er rekening mee houdt dat je niet meteen een regelmatige cyclus hebt. Hou je dan wel rekening met het klussen dat je ook gewoon weer een cyclus van 23 dagen zou kunnen hebben? Ik vind het  zo verwarrend om te tellen bij onregelmatige cyclussen.  

Ja, ik hou in mijn hoofd wel bij rondom welke dagen mijn eiersprong zou kunnen zijn. Van dag 11 t/m dag 16 ongeveer. Maar we proberen gewoon om in elk geval om de dag te klussen, dan hoeven we er niet eens zo erg bij stil te staan! Het moet wel gewoon leuk blijven toch!
Nu ik zo bezig met met mijn cyclus lijkt de maand wel 2 keer zo lang te duren als normaal!!!

Mocht ik zwanger blijken te zijn binnenkort, denk ik dat we met de kerst (als het financieel kan) wel ff weggaan. In de zomervakantie lukte dat niet en als ik zwanger ben, dan lukt dat volgend jaar ook niet... Daar hoop ik wel op! Dan maar geen vakantie!
In onze families hebben we ook veel verjaardagen in juni en juli. Nou ja, jammer dan!

@ Marientje: Leuk dat je mannetje het uit dat hij het ook jammer vind. Mijn mannetje zei van de week: Het is nou toch niet zo dat er elke maand 'drama' is als je ongi word? Ik heb hem maar even uitgelegd dat ik denk dat ik geen dagen lang vreselijk  verdrietig ben, maar dat ik wel zal balen. Dat mocht van hem Soepel he!

Terug
Bovenaan