vaste groep?

Hoi Marretje,
Mijn vriend werkt in ploegendiensten en heeft dus onregelmatige werkuren. Hij wil altijd graag weten wanneer ongeveer de klusdagen zijn zodat hij bij thuiskomst er rekening mee kan houden. Het maakt het bij ons zeker niet minder leuk hoor! Maar als we een dag geen zin hebben, slaan we die ook gewoon over. Als we klussen, hebben we wel gewoon allebei zin.

Ik heb ook een paar maanden per jaar dat er bergen familie jarig zijn, maar ik heb besloten dat er altijd wel plek is voor nog iemand. Alleen bevallen met kerst en nieuwjaar hoop ik te vermeiden. Mijn broertje is 24 dec jarig en een nicht van me 31 dec. Dus nooit een echt verjaardag. Pfff.

Mijn vriend zei na 3 maanden dat hij het overdreven vind om elke maand teleurgesteld te zijn als het niet gelukt is. Hij ging er van uit dat dat zou wennen. Toch maar ff uitgelegd dat het niet zo makkelijk werkt, eerder omgekeerd. Nu “mag” ik ook een dag mokken als de rd’s er weer zijn.

Hier gaat alles verder goed. Ik had eergisteren een dikke + op mijn ovulatietest! (mijn 1e mnd met ovu-testen) Dat was echt een opluchting. Anders had ik na deze ongi de gyn gebeld. Als ik in december nog niet zwanger ben, maak ik een afspraak. Ik heb nogsteeds last van buikpijn (ik neem aan ovulatiepijn). Nu al 7 dagen. Ook tijdens het klussen voelt het de laatste 3 dagen niet de hele tijd prettig aan, maar het doet dan geen pijn het voelt alleen anders. Wel hele zere tepelhoofden, net alsof iemand er steeds in knijpt....
Verder gaat het z’n gangetje. Mijn mannetje ligt alweer op bed om morgenochtend te gaan werken, dus ik ga nog ff de huisvrouw uithangen en alvast koken voor morgen.

Liefs,
Sara

Zo, even dit topic weer omhoog halen!
Heb ook al een tijdje niet meer gereageerd, lees wel trouw mee...

In theorie moeten wij nog 6 dagen wachten tot menstruatie(of niet), maar heb wel gemerkt dat de theorie niet altijd klopt met de praktijk. Zou de 14e ong moeten worden...
Heb sinds dit weekend enorm gevoelige tepels, maar verder eigenlijk niks geen tekenen.

Ga er vanuit dat het ook deze ronde nog niet lukt, maar het stemmetje in mn achterhoofd hoopt wat anders....Gewoon afwachten maar weer dus...

x A.

pppffff wat duurt het wachten toch lang!!!! Heb zondag mn NOD en wil dan dus ook de eerste test er tegenaan gooien. Maar dat duurt nog een week!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha hoezo ongeduldig....
Wel heb ik vreselijke last van het zuur. Nu kan dat(naar mijn idee) niet echt ermee te maken hebben, maar toch wel vreemd. Ook soms een weeig gevoel in de maag. Niet misselijk, maar ook niet fijn gevoel. (misschien te maken met het zuur) Ook heel erg moe. Maar ja eerst een plus en dan geloven he.....Mn lichaam kan me vreselijk goed voor de gek houden.

gr Linda mama van Charlotte(2jr)

Hihi heel herkenbaar hoor Linda!! Vorige maand heb ik ook 2 keer getest terwijl ik eigenlijk wel wist dat het helemaal nog geen tijd daar voor was. Hoe bedoel je ongeduldig!!!

Hier staan de klusdagen voor de deur dus we gaan weer even ons best doen haha
Helaas moet mijn man ook nog weg voor zijn werk deze week dus doen we maar goed klussen in de andere dagen.

Wat is het rustig hier?!
Allemaal druk aan de klus?
Ik zit in de wachtdagen, zou de 14e ongesteld moeten worden en heb sinds vanmorgen iets rozige afscheiding....verder weinig tekenen...
Maar probeer keurig tot zaterdag te wachten met testen  (als ik voor die tijd niet ongesteld ben geworden). Ben erg druk op het werk, dus voldoende afleiding.

Waar is iedereen gebleven????? Het is zoooo rustig hier.

Zelf heb ik een vreselijke baaldag. De RD's hebben zich weer laten zien vandaag. Had het wel weer verwacht aangezien ik vreselijk sjaggie was en niks kon hebben, maar toch weer een teleurstelling!!!
Vol goede moed gaan we door naar ronde 4! En ach, mag eigenlijk niks te klagen hebben als ik denk aan het 2jarig wonder wat er nu boven ligt te snurken....

kus Linda, mama Charlotte

Hoi Linda,
het is inderdaad erg rustig. Denk op het hele zwanger worden forum.
Vervelend dat de rd's toch zijn op komen dagen. Inderdaad als je ziet wat je er voor terug krijgt,  ben je alle tramalanten ervoor al snel vergeten... in ieder geval dat neem ik aan aangezien ik zelf nog  geen kinderen heb. haha. Succes in ronde 4!!!

Liefs,
Sara

Hoi mamaron,
Ik heb je berichtje toch gevonden hoor.
Wel spannend nu nog last van je eierstokken. Hopelijk is het een goed teken!! Leuk dat je zoontje al 5 is. Gaat hij al naar school of is dat nog even niet aan de orde?
Ik heb vandaag voor het eerst in 12 dagen geen buikpijn of iets dergelijks. Ik moet nog 5 dagen wachten. Pfff. Succes!!!

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan