A
Anoniem
Guest
Toen bleek dat vorige maand het zomaar kon zijn dat ik zwanger zou zijn hebben we enkele mensen hierover in vertrouwen genomen. Toen het niet zo bleek te zijn, maar wij al wel hadden besloten voor een 3e te gaan, hebben we gelijk gezegd dat we niets zeggen tegen onze omgeving. Het brand op mijn lippen iedere dag en het liefst wilt ik ala minuut die positieve test in hadden hebben en dan eigenlijk gelijk alweer een week of 10 zwanger zijn want dan mag en kan ik EINDELIJK zeggen dat ik zwanger ben hahahaha. Ben verder van nature echt niet zo ongeduldig hoor, heb ik alleen maar met zwanger worden/zijn.
Wij willen deze zwangerschap op een eigen bedachte manier aankondigen bij iedereen.
Ik wil t- shirts laten bedrukken met de volgende teksten:
Bij Alysha de tekst: Ik ben en blijf de oudste....
bij Jennifer de tekst: ....maar ik blijf niet de jongste!
Pff gelukkig ook dit kan ik met anderen delen, vind het zo leuk namelijk maar ik hou mijn mond tegen iedereen. (heb wel al 6 keer opp het punt gestaan om de t-shirts alvast te bestellen maar ik wacht echt tot ik die 2 streepjes heb!)
Trouwens welkom aan iedereen die ik nog niet welkom heb geheten.
Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005.
Wij willen deze zwangerschap op een eigen bedachte manier aankondigen bij iedereen.
Ik wil t- shirts laten bedrukken met de volgende teksten:
Bij Alysha de tekst: Ik ben en blijf de oudste....
bij Jennifer de tekst: ....maar ik blijf niet de jongste!
Pff gelukkig ook dit kan ik met anderen delen, vind het zo leuk namelijk maar ik hou mijn mond tegen iedereen. (heb wel al 6 keer opp het punt gestaan om de t-shirts alvast te bestellen maar ik wacht echt tot ik die 2 streepjes heb!)
Trouwens welkom aan iedereen die ik nog niet welkom heb geheten.
Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005.