vaste groep?

Toen bleek dat vorige maand het zomaar kon zijn dat ik zwanger zou zijn hebben we enkele mensen hierover in vertrouwen genomen. Toen het niet zo bleek te zijn, maar wij al wel hadden besloten voor een 3e te gaan, hebben we gelijk gezegd dat we niets zeggen tegen onze omgeving. Het brand op mijn lippen iedere dag en het liefst wilt ik ala minuut die positieve test in hadden hebben en dan eigenlijk gelijk alweer een week of 10 zwanger zijn want dan mag en kan ik EINDELIJK zeggen dat ik zwanger ben hahahaha. Ben verder van nature echt niet zo ongeduldig hoor, heb ik alleen maar met zwanger worden/zijn.

Wij willen deze zwangerschap op een eigen bedachte manier aankondigen bij iedereen.
Ik wil t- shirts laten bedrukken met de volgende teksten:

Bij Alysha de tekst: Ik ben en blijf de oudste....
bij Jennifer de tekst: ....maar ik blijf niet de jongste!

Pff gelukkig ook dit kan ik met anderen delen, vind het zo leuk namelijk maar ik hou mijn mond tegen iedereen. (heb wel al 6 keer opp het punt gestaan om de t-shirts alvast te bestellen maar ik wacht echt tot ik die 2 streepjes heb!)

Trouwens welkom aan iedereen die ik nog niet welkom heb geheten.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005.

Niesje25,

Ik hoop heel erg dat de rd's wegblijven en dat je eind deze week/ volgende week als nog een positieve test hebt! Ik blijf duimen voor je!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005.

Ik houd mijn buik ook goed in de gaten. Bij alles wat ik voel denk ik ei? RD's? innestelling?
Best een goede manier als je jezelf knetter wil maken!

@ Maaike; Je moet doen wat je gevoel je zegt. Als je zelf denkt dat het niets uitmaakt om al zwanger te worden moet je dat doen! En als je het niet zeker weet dan zou ik wachten. Een kindje is toch ingrijpend.
@ Nathasja; wij hebben er ook voor gekozen om niemand iets te vertellen. Hoe vaak wil ik wel niet aan mn eigen moeder vragen hoe dat bij haar allemaal ging en wat ze voelde!! maar dit forum is ook een grote steun. Heel veel vragen worden hier al beantwoord.

Groetjes Renée

Haai meiden,

Ja het klopt inderdaad dat ik geopereerd ben aan mijn enkel. Ik ben hier aleens eerder geweest en toen had ik er nog geen idee van wanneer de operatie plaats zou vinden.

Wat betreft het kindje, ik wil heeel graag een kindje en mijn vriend is er ook klaar voor, alleen het enigste wat ons tegenhoud zijn toch de financien.
We kunnen het allemaal wel rooien, maar het zou toch fijner zijn als alles een beetje op orde is.

In iedergeval bedankt, en tot morgen.

Liefs, Maaike

erg is dat he, eigenlijk wil je van de daken schreeuwen dat je probeert zwanger te worden! Ik doe het ook niet, enkele goede vriendinnen weten het, maar in de familie hou ik het nog stil. Ik wil niet dat als het langer duurt iedereen steeds gaat vragen of het al zover is. Als ik eenmaal zwanger ben ga ik het wel meteen vertellen, ik ga niet wachten tot de eerste drie maanden voorbij zijn (behalve op mijn werk).

Helaas vanochend vroeg vet ongi geworden. Voel me ook ontzettend brak.
Maar goed op naar ronde 2.
Hoe staat het er voor met jullie, al NOD's in aantocht??

Ooooooh Niesje meis! Ik heb zo zitten hopen voor je. Helaas!

Mijn NOD is ergens halverwege sep, ik weet het niet precies aangezien ik de ene keer na 28 dagen ongi word en dan in 1 keer na 25 dagen het wisselt telkens dus ik blijf maar netjes wachten.
Heb overigens wel afgelopen maandag witte afscheiding gehad (leek wel behangplaksel) en dat was dinsdag weer weg. Kan dit die afscheiding zijn die optreed bij een eisprong?
Hihi ben al twee keer eerder zwanger geweest maar heb daar nooit op gelet, nu heb ik het een aantal keer gelezen en viel het me ineens op.
Als het zo is dan zou dit zomaar een 25 dagen cyclus kunnen zijn en zal mijn NOD ergens rond 13 sep liggen.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

ik heb 3 dagen krampjes gehad en rugpijn en nu is alleen de rugpijn nog over. Wie weet mn ei... In iedergeval geen RD te bekennen maar ook geen eisprongverschijnselen (slijm).
Vanavond maar eens lekker gaan klussen als mn mannetje er weer is.
Hebben de vorige dagen niet kunnen klussen want ik hadavonddiensten. Lag hij al te slapen als ik thuiskwam. Veel zin had hij niet toen ik hem wakker maakte...

Als ´dit mn ei was dan heb ik over 14 dagen ongeveer mn NOD, ongeveer 11 sept.

Terug
Bovenaan