vaste groep?

Welkom hier Renee86, dat afkicken van de pil herken ik nog wel van de vorige keer. Deze keer had ik de Mirena en daar heb ik het gelukkig niet.

Jammer Karin dat je ongi bent geworden. Hopelijk brengt ronde 8 je wel goed nieuws!

Dat snuffelen op marktplaats doe ik ook geregeld. Als ik al die ukkepukkige babypakjes zie, zuuuuuuucht!

Ik ben vandaag 1 dag overtijd. Ik dacht gisteren wel steeds dat ik ongi ging worden, bij elk krampje dacht ik, ja hoor daar komt het. Maar nog steeds niets.
Misschien moet ik maar gewoon gaan testen dan weet ik of ik nog mag hopen of dat het gewoon afwachten is tot mijn ongi komt.
ahhhhhhh stiekem kan ik het toch niet laten om te hopen op positief nieuws!

Hoi meiden,
Ik heb net de HA gebeld en ik kan vanmiddag om half 3 al langs komen!!!! Erg snel, maar beter dat ik niet zo lang hoeft te wachten, dan word ik er alleen maar zenuwachtiger voor.  

Karin, jammer dat je al ongi geworden ben, maar ja meter eerder dan later!! Succes in de ronde 8.  
Seilenna, die calculators zijn wel leuk om te doen, maar ja luisteren naar je lichaam is altijd beter. Succes de komende dagen. hahaha...
Renee, welkom bij de groep!!
Niesje, spannend hoor!! Wanneer denk je te gaan testen?

Groetjes,

Sara

Jammer jammer de test zegt toch echt dat ik niet zwanger ben  
Ben toch wel teleurgesteld.
Het druist ook zo in tegen mijn gevoel (of mijn hoop ).
Dus hier zit ik dan niet zwanger en niet ongesteld. Maar ben nog steeds misselijk.

Hoi allemaal,

Ook ik wil me aanmelden bij jullie groepje.

Ik ben Maaike ben 20 en mijn vriend is 27. Wij zijn nu 3,5jr samen waarvan we 1,5 jaar samenwonen.

In juni ben ik gestopt met de pil, alleen moest ik weer beginnen met de pil omdat ik geopereerd moest worden in augustus (2,5 week geleden ben ik geopereerd) en aangezien dat het niet bepaald goed is voor een ongeboren kindje, hebben we toen besloten om toch maar weer aan de pil te gaan.

We hebben voor de vakantie ook een auto aangeschaft, we hadden 1 jaar lang geen auto en eigenlijk is een auto best onmisbaar en aangezien dat mijn vriend iedere dag 60km verderop naar zijn werk moet, leek het ons wel handig om een auto aan te schaffen,.. Alleen zit je dan wel met een lening en dat is iets minder gunstig.

Ikzelf ben net afgestudeerd en ben nu op zoek naar werk, ik woon alleen in zeeland en het aanbod is daar niet echt groot, dus het is nog best moeilijk om aan een baan te komen.
Mijn vriend is Teamleider in een super markt waar hij 36-40 uur per week werkt.

Nu zitten wij een beetje met een vraag, mja zo kan je het ook weer niet noemen, maar we zitten ons af te vragen of het wel verstandig is om te stoppen met de pil als we nu een lening hebben en ik zo moeilijk aan een baan kan komen.

Hebben jullie hier ervaring mee? Ik hoop graag advies van jullie te krijgen, want dat kan ik op dit moment wel even gebruiken!

Nou heel erg bedankt alvast en tot horens!

Liefs, Maaike

Hoi niesje,

Jammer dat je test negatief was!!! Hopelijk blijven de rd's toch weg en heb je over een paar dagen toch nog een positieve test!

Succes!

Sara

Hoi Maaike,
Welkom bij de groep. Fijn dat je lekker afgestudeerd ben en dat je je operatie achter de rug hebt.
Als ik me niet vergis, was het je enkel toch?

Groetjes,
Sara

pff, moet effe wat kwijt hoor.

in mijn hoofd ga ik er steeds maar van uit dat ik eind van de maand zwanger ben, maar dat is natuurlijk niet reeël. Ik ben niet aan het ontpillen, dus de kans is niet zo groot dat ik meteen zwanger ben. Zoiezo gebeurd het niet zo heel vaak dat het meteen raak is. Mijn moeder was wel meteen na de 1e poging in verwachting, maar ik weet niet of zij ook nog heeft "ontpilt". Het liefst zou ik het aan haar vragen, maar dan is het verrassingseffect weg wanneer we dan wel zwanger zijn, en dat verrassen lijkt ons ook zo leuk! We zeggen namelijk tegen iedereen dat we voorlopig nog geen kinderen willen, en iedereen gelooft dat ook. Dat is op zich ook wel leuk.

Herkennen jullie dit?

Groetjes Nathasja

Hoi Nathasja,

Toen wij voor de eerste gingen was ik 9 jaar aan de pil geweest. Ik ben toen in de 8ste cyclus zwanger geworden.
Nu heb ik dus pas de mirena laten verwijderen en die schijnt minder lang na te werken dus hoop ik op een eerdere kans.

Maar zelfs zonder pillen en spiraaltjes als voorgeschiedenis blijft het zwanger worden als een prijs winnen, sommige hebben eerder/vaker mazzel dan anderen.

Maar ik begrijp je heel goed hoor, IK WIL OOK!!

Terug
Bovenaan