vaste groep?

Goedemorgen!

Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar vooralsnog merk ik daar niets van.
Whaaaahh wat is dit zenuwslopend zeg! Ik kan mij niet herinneren er zo mee bezig geweest te zijn met de eerste.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat het nog niet raak is, zou wel een wondertje zijn na 1 ronde. Mijn zoontje liet 8 rondes op zich wachten.

Over ovulatietesten hoor ik wisselende berichten, ik heb er zelf geen ervaring mee.

Groetjes,

Spannend Niesje25!!! Ik zal heel hard duimen draaien dat de rd's wegblijven!!

Ik zelf heb ook nooit ovulatietesten gebruikt dus kan je er weinig zinnigs over zeggen.
Tja dat ze bestaan, maar dat wist je al

Hier een lekker rustig weekend gehad. Niets bijzonders. Mocht ook wel weer eens een keertje.
De aankomende weken krijgen we het druk zat. Mijn mannetje is bezig voor zijn rijbewijs en heeft de aankomende 3 weken lessen en zal half sep afrijden. Theorie heeft hij gelukkig al, die hobbel is al gelukt.
Dat brengt wel de nodige spanningen met zich mee (kan ik ook eens even met een andere spanning bezig zijn dan de spanning van het "ben ik al zwanger" hihi)

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

@Hoi nijtje, succes nog met wachten. Erg is die laatste week he!! Hoe gaat het met je kwaaltjes?
@Hoi patries, haha nee ik heb geen fotografisch geheugen, maar ik tik mijn stukjes in Word en plak ze dan in het berichtenvenster. Dat vind ik net wat fijner tikken. Ik heb zelf nog geen ervaring met Sensitest, maar heb wel meerdere berichten gehoord dat de gebruikster erg tevreden ermee was. Succes nog. Hopelijk krijg toch nog een dikke positieve test!!
@Hoi Nathasja, volgens de bijsluiter van de Sensitest, kan je de test op elk moment van de dag uitvoeren, als het maar steeds hetzelfde tijdstip is. Je mag dan 4 uur ervoor niet plassen en dan hangt het af of je een dipstick test heb of een midstream test heb hoe je verder te werk gaat. Sommige merken kan je met ochtend urine doen, maar niet allemaal. Ik heb zelf de sensitest dipstick klaar liggen voor volgende week.
@Niesje, spannend hoor! Nogsteeds niks??? Ben druk aan het duimen voor je.

Hier is het verder rustig. Ik ga morgen de HA bellen voor een afspraak dus ben wel een beetje zenuwachtig. Hopelijk hoef ik niet al te lang te wachten om langs te komen.

Lfs,
Sara

Hallo allemaal,

Nou mijn NOD is alweer voorbij en het was weer heerlijk raak (grrr).
Ben 2 dagen te vroeg ongesteld geworden, helaas, op naar ronde 8.

Andere dames wel goed nieuws??

XK

Hier alles rustig. Begin alleen een beetje te twijfelen. Als ik alle data invul in een calculator op internet komen daar een aantal vruchtbare dagen uit. Maar als ik naar mijn lichaam luister, zijn die dagen eerder dan dat de calculator zegt...hmmmm, dan zit er niks anders op dan er op al die dagen maar voor te gaan...

Ben ook al steeds op marktplaats rond aan het kijken (wij vinden al die nieuwe dure spullen niet helemaal nodig)en heb bijna de neiging om al te gaan bieden op een wagen...

hahaha, ja dat snuffelen op marktplaats herken ik wel! Kan het ook echt niet laten.

heb vorig weekend al een heel schattig mutsje gekocht.....
kon het gewoon niet laten liggen, en ik weet wel, straks gaat het niet zo makkelijk en dan zit ik me al lekker te maken.... ik heb het voor mezelf gewoon goed gepraat door te zeggen dat het symbool staat voor het stoppen met de pil

Hahaha, hoe gek kan je jezelf maken he?

groetjes nathasja

Hallo allemaal

Ik ben 21 en mijn vriend 29, we zijn nu 2,5 jaar bij elkaar. Ik ben sinds juni gestopt met de pil nadat ik hem 7 jaar heb gebruikt. Na 63 lange dagen kreeg ik mijn eerste naturlijke ongi. Heb zelfs mn ei gevoeld 2 weken ervoor!
Ik ga nu niet uit van een cyclus van 63 dagen maar hoop dat ik eerder ongi wordt. ´Dit is onze eerste ronde voor eerste kindje!

Succes allemaal!!!

Hallo dames,
Hier nog steeds dezelfde klachten, zere borsten, rommelige buik, krampen. Ik zou er zowat in gaan geloven. Eerst maar even tot volgende week wachten.
Hey sara ik hoop dat het wat wordt bij de ha en niesje natuurlijk ben ik ook al druk voor je aan het duimen.
Veel liefs Nijtje

Terug
Bovenaan