<p>Hallo dames, </p><p>Deze maand ben ik heel onrustig. Ik heb het gevoel/de hoop dat ik zwanger ben, maar eigenlijk kan ik dat niet weten. Met een cyclus van 28 dagen zou ik volgende week vrijdag ongesteld moeten worden. De laatste maanden duurt mijn cyclus meestal iets langer. </p><p>Deze maand ben ik wel begonnen met het slikken van teunisbloemolie dus hopelijk is mijn cyclus weer iets korter. </p><p>De laatste dagen heb ik regelmatig een misselijk gevoel en gisteren was ik ook enorm moe. Daarnaast heb ik best gevoelige borsten als ik mijn bh aan heb. Als ik hem uit doe, gaat het wel. Bij deze symptomen weet ik dat het beide kanten op kan gaan.</p><p>Sinds vannacht moet ik opeens best veel plassen. Normaal word ik nooit 's nachts wakker om naar het toilet te gaan. Alleen als ik heel veel drink voor het slapen gaan, maar dat was gisteren niet zo. Vannacht ben ik twee keer wakker geworden en ik moest twee keer best veel plassen. Herkent iemand dit? Als ik op internet kijk, is het eigenlijk nog veel te vroeg voor dit symptoom. Ik ben eind week 3, begin week 4. </p><p>Ik ben dus benieuwd of vrouwen die al zwanger zijn (geweest) dit herkennen of dat er misschien vrouwen zijn die dit ook hebben bij een aankomende menstruatie. </p>