Veel plassen

Alles wat jullie opnoemen heb ik gehad! En ook al vrij snel. Ik bleef na mijn ei last houden van mijn buik en borsten. Wat ik normaal nooit had. Een week later kreeg ik echt last van vermoeidheid, ik had echt nergens puf voor. Had extreem trek en rommelig gevoel. Misselijk in de ochtend. Had veel afscheiding en moest ook erg vaak plassen, telkens kleine beetjes. Op 10 dpo teste ik positief (heeeeel licht streepje) op 12 dpo een knal test. Succes dames!! 

Je geeft ons hoop, Jannekevs. Al denk ik nu ook weer, maar zo gaat het bij mij niet helemaal hahaha. Meestal als ik moet plassen is het toch best wel veel. Maar bedankt voor de moed, is toch altijd fijn als iemand symptomen kan bevestigen.
Ik vind het alleen heel moeilijk om te vergelijken met andere maanden. In mijn hoofd denk ik dat het zo gaat die andere maanden, maar is dat ook wel zo... 

Ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger was, omdat ik de maanden ervoor ook vanalles in mijn hoofd haalde. Ik begon al een week na mijn ei met testen, ik was er zo mee bezig. Toch was het deze keer wel echt raak!
Het symptoom waar ik echt veel last van had wat als enigste niet zo was bij de maanden ervoor was vermoeidheid. Ik lag echt te slapen in de auto als mijn man mij van werk kwam halen. 
Het waren bij mij denk ik kleine beetjes omdat ik letterlijk bij elk gevoel naar de wc ging. Dus dan komt er niet echt veel haha! 

Hoi dames! Kunnen jullie je nog inhouden? Ik heb zo'n drang om te testen ? Vooral omdat ik niet vooruit te branden ben en verder nergens last van heb. Net als bij mijn vorige zwangerschap. Ik durf nog niet te veel te hopen. Het gaat in mijn hoofd maar heen en weer. Vast heel herkenbaar voor jullie! Hopelijk is het snel donderdag, want dan ga ik testen (NOD vrijdag). Ow... in mijn horoscoop staat dat ik komende week problemen krijg met mijn menstruatie. Hopelijk betekent dat gewoon dat ik niet ongesteld word. Ik ben een steenbok trouwens ? Succes!

Ha nog zo'n vroege tester jannekevs! Hier dus ook :) wat een geldklopperij maar ik kán gewoon echt niet wachten.
BenB ik heb gister weer getest, 9 dpo maar niks te zien. Dus die test van vrijdag was ook niks denk ik haha. Nouja die was natuurlijk al dubieus. Ik duim dat je het relaxt vol kan houden met testen :) 
Ik ben nog steeds mega verkouden met 1 oor dat continue dicht klapt, gister ook duizelig maar dat komt dan denk ik door dat oor. En mijn borsten beginnen pijn te doen, dat is opzich wel in lijn met een normale cyclus. Heb ook bijna geen cervixslijm dus ik verwacht eigenlijk bij nader inzien gewoon ongesteld te gaan worden eind van komende week. 

BenB, goed om te horen dat je er nog steeds vertrouwen in hebt. Ik denk dat ik mijn hoop dan maar op jou inzet.
Ik heb een beetje hetzelfde als Bo-Belle. Ik begin steeds meer symptomen te krijgen die ik de afgelopen maanden wel eens heb gehad  bij een menstruatie. 
Gisteren had ik wel steekjes in mijn onderbuik/vagina, maar geen idee wat dat was. Ik heb sowieso wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar dat kan gewoon met een menstruatie. 
BenB nog 4 nachtjes slapen en hopelijk mogen we je dan feliciteren. Ik wil vrijdag gaan testen. Dag 29 van mijn cyclus.

Terug
Bovenaan