Veel plassen

Nouja ik heb dus al getest haha en echt ik kan het gewoon niet laten. Vind het heerlijk om te turen. 
Voel me prima. Niet onwijs anders dan normaal. Donderdagavond dus wel even flinke buikpijn en gister tot eind van de middag een beetje het gevoel alsof ik ongesteld ging worden. 
Maar ja, eigenlijk heb ik dus elke cyclus wel wat dus ik neem die symptomen enzo niet echt serieus. 
Ik kan juist tussen ovu en nod amper naar de wc (elke maand). Ben blij als ik in die 14 dagen 1 - 2 keer ben geweest. En dan op de dag van nod heb ik mega buikpijn en kan ik eindelijk naar het toilet (TMI). 

Ik zag inderdaad bij een ander topic dat je had getest. Welke test had je gebruikt? Je zou trouwens wel een hele vroege eisprong hebben gehad als je nu al iets kunt zie. Ik hoop voor je dat het een echt streepje is. Vandaag ook nog getest? 

Mijn hoofd zit vol twijfels en ik ben om alles aan het janken haha! Sinds donderdag komt er niets uit mijn handen en ben ik alleen maar moe, moe en nog eens moe. Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, maar heb de afgelopen rondes al zo veel symptomen gehad dat ik het eerst allemaal nog maar moet zien. Ik moet ontzettend veel poepen juist, terwijl ik normaal nogal wisselend ben. Af en toe wat misselijk, maar krijg ook een beetje last van mijn onderbuik en winderigheid, dus dan begin ik weer te twijfelen. Ik weet het gewoon allemaal niet en daarom zit ik nu alweer te huilen haha!
Bo-Belle, ik zag je topic, maar geen foto. Zou wel al vlot zijn als je nu al een positieve test hebt. Ga voor je duimen.
Mttm, lukt dat geduld nog een beetje? Ik vind het moeilijk hoor. Zou het liefst nu al testen. Met mijn man afgesproken dat ik donderdag ga testen (als ik niet al eerder in de verleiding ben gekomen). Hopelijk is dat plassen een goed teken!

BenB, bij jou gaat het dus ook op en neer. Ik word helemaal gek van mezelf. Nu denk ik bij alles, is dit wel echt anders dan andere keren of hoop ik dat alleen maar?
Jouw symptomen herken ik ook wel een beetje. Maarja misschien is het bij jou wel iets en bij mij niet of andersom. Helaas weten we het alleen als we mogen testen en niet ongesteld worden. Vanmorgen tijdens het ontbijt werd ik wel echt even misselijk, maar ook weer niet gek, want ik voel me nog steeds best opgeblazen ondanks dat ik inmiddels al een paar keer naar het toilet ben geweest.
Het liefst zou ik nu testen, maar ik weet dat ik er niets aan heb en dan ga ik alleen nog maar meer twijfelen. Ik denk dat de misselijkheid ook een beetje van de spanning komt. 
Ik wil vrijdag gaan testen. Bij een cyclus van 28 dagen zou ik dan ongesteld moeten worden. Op zaterdag heb ik een feestje en dan wil ik wel even weten waar ik aan toe ben. 

Oja I know zo vroeg testen (8dpo) slaat echt nergens op maar ik word er rustiger van op de een of andere gekke manier. Dus nu ben ik weer even oké tot maandag, hoop ik haha.
En echt positief zou ik die test (k2v5) niet willen noemen hoor haha. Maar ik dacht een schaduwtje te zien, terwijl ik normaal pas na uren indrogers krijg.
Anyways, zegt allemaal nog helemaal niks :) 

Ik werd net ontzettend misselijk in de auto. Gelukkig waren we dichtbij huis en kon ik thuis direct naar de wc. Hopelijk een goed teken en niet een buikgriepje ofzo. 
Dat opgeblazen gevoel klinkt wel goed mttm. Zo lastig allemaal! Waar hoort nou wat bij?

Bo-Belle prima toch. Je moet doen wat voor jou goed voelt en ik hoop voor je dat het toch een voorteken is. Ik heb die k2v5 ook thuis liggen, dus als ik het echt niet meer hou, kan ik die gebruiken.

Terug
Bovenaan