Veel plassen

Ja, ik vind het best spannend. Vorige rondes voelde ik van alles. Na de eisprong een trekkerig gevoel gehad in mijn onderbuik. Ik jank de hele week al om niets, maar verder tot nu toe niets bijzonders. Vandaag wel ontzettend moe geweest en er kwam niets uit mijn handen, maar ik denk dat het de afgelopen avonden misschien gewoon te laat is geweest. Jij ook veel succes!

Ik duim voor je BenB. Bij mij is de realiteit weer terug. Dan voel ik opeens ook veel minder en het plassen is ook al minder geworden. Ik denk dus dat er toch een menstruatie aan zit te komen. Vanmiddag na het werk wel even een dutje gedaan en daarna had ik het best warm en voelde ik me leeg zeg maar. Beetje duizelig en geen stabiel gevoel als ik iets vast pakte. Maarja dat kan van alles zijn. Op naar volgende week en ik verwacht een menstruatie. 

Hey mijn nod is ook de 31e, spannend :)
Veel plassen kan inderdaad in het begin van de hormonen komen, dus ik duim met je mee hoor!
Ik vertrouw mijn lijf voor geen meter meer. Vorige maand werd ik 1 nacht wakker van de pijn in mijn borsten, toen dacht ik "wow dit kan ik mezelf niet aangepraat hebben toch?!" maarja hoeft natuurlijk nog steeds geen zak te betekenen ;)
Nu was ik net aan het paardrijden en ben gewoon halverwege even gestopt vanwege heftige buikpijn. Voelde eerlijk gezegd alsof ik ineens ongesteld werd maar na een paar minuten trok 't weer weg. Ik ga er maar vanuit dat dit ook niks was. Want het kan nou eenmaal echt ALLE kanten uit.. Maar toch vind ik het stiekem spannend 

Bo-Belle, jij moet dus ook nog een week wachten. Dat het alle kanten uit kan gaan is erg verwarrend. Waren er maar duidelijke signalen. Op dit moment heb ik echt symptomen van een naderende menstruatie. Ik ben benieuwd. 
Heb je dat wel eens eerder gehad van die buikpijn? Het zijn zo een aparte dingen allemaal.

Spannend hè dames? Ik zou soms wel eens in mijn buik willen kijken. 
Bo-belle, hoop voor je dat het een innesteling is geweest ;)
Mttm, balen dat je het idee hebt dat je ongesteld moet gaat worden.

Nou ik heb wel altijd een dag of 4 naar de ovulatie alsnog een flinke steek. Want die heb ik al een paar keer verkeerd aangezien voor innesteling ;) maar dit is weer nieuw. Maar goed, ik heb elke maand wel iets nieuws dus wil er niet al te veel bij stilstaan. Alleen je hoofd gaat zo moeilijk uit.
Het is ook echt gemeen dat in dit geval er te veel overnadenken juist tegen je werkt in plaats van dat het een paar zaadjes zou motiveren sneller te zwemmen :p 
Dus we wachten rustig af. Ik ga wel iets eerder testen, want ik vlieg de 31e naar Spanje. En ik ben sowieso een absurde tester maar goed haha. Komende week duimen draaien! 

BenB en Bo-Belle hoe gaat het met jullie? Is het nog een beetje te doen? 
Pik weet het allemaal niet meer het ene moment heb ik het gevoel dat ik zwanger ben en het andere moment denk ik dat het de voorbereiding op mijn menstruatie is.
Ik heb nu al twee dagen dat ik me na het avondeten enorm opgeblazen voel. Naar de wc gaan gaat dan moeilijk. ‘s Nachts/‘s ochtends zit ik dan een hele tijd en is het vrij week (sorry voor het detail). Zou dit dan die obstipatie zijn waar ze het over hebben? Van de andere kant heb ik een paar dagen voor mijn NOD altijd last van meer dunne ontlasting. Zoveel twijfels, om gek van te worden. 
Afgelopen dagen ben ik ook al minimaal 1 keer per nacht op moeten staan omdat ik er moest plassen, terwijl ik eigenlijk niet meer drink ‘s avonds. Allemaal vreemd. Nog een weekje geduld hebben. 
Succes!

Terug
Bovenaan