verjaardagstaart maken!!!

hoi reneke,

leuk bij bij iedere topic een antwoord geven hahah.
nou tessa is 24 april jarig en we vieren het de 26e.
dus ik kan me nog 3 weken geestelijk voorbereiden haha.
ik vraag me alleen af hoe die kleine van jou er uit ziet ik heb geen idee.
ik zou ff een foto van tessa zoeken.

ik wacht jou foto ook ff af zou ik heel leuk vinden

gr shirley

Computer doet echt raar! Dus de foto komt nog.... Ik ben ook erg benieuwd hoor.
Ben je al zenuwachtig voor haar verjaardag? En alles aan het plannen?
Dat was en deed ik namelijk wel. Gelukkig had Myrthe het naar haar zin op haar feestje, het was echt druk hier. Wel zo'n 30 man in huis, pfff. De verjaardagsprinses ging eerder naar bed, dan dat de eerste feestvierders naar huis gingen. Maar rond 20.00u hadden we huis voor onszelf, en hadden dat ook nodig haha.

Liefs Reneke

hoi hoi

nou ik heb het meeste al in huis slingers enz.

alleen raag ik me dus af of iedereen wel in huis past (stoelen te weinig).
we hebben 20 kaarten verstuurd en de meeste komen met z'n 2e of 3e dus el maar uit haha.

ik denk dat ik maar een paar hangtafels moet huren. of ze moeten hun eigen stoel mee nemen haha.
maar ik vind het wel spannend al die kadootjes enzo voel me net weer een klein kind haha

maar wat heeft die kleine van jou allemaal gekregen?
tessa krijgt van oma een leuke driewieler een roze voor de rest is het een verrassing .

nou ik hoor wel weer   van je.

gr shirley

Dit is Myrthe hihi..... Ze heeft echt veel gehad. Van ons een houten poppenwagen. Verder een buggy, armbandje, tent van Bumba, zwembadje, heeel veel kleertjes, gietertje, kapstok, spullen voor in zandbak, zwembandjes, bal, geld... Pfff te veel om op te noemen. Op pagina 2 staat als topic 'Het grote feest van Myrthe'daarin staan een paar foto's van haar, haar taarten en haar kado's....

Wij hebben tuinstoelen bij mijn moeder gehaald. Je kan ook proberen bij buren stoelen te lenen?
Spannend he?
Ik ga nu gauw mijn kleine uit bed halen, want die ligt te gillen....

Liefs Reneke

wat een schatje zeg
ik zie dat ze al kan lopen. kan ze dat allang?

als het aan tessa ligt loopt ze pas met ander half denk ik.
ik vind het er altijd wel grappig uitzien van die kleine kindjes die zo jong al lopen.

ik was laatst bij het consultatie buro en daar was een jongentje van 9 maanden en die liep al helemaal alleen het was geen gezicht hahah

en wat betreft die stoelen? het komt vast wel goed anders gaan ze maar op de grond zitten.

groetjes

Lief he?
Tessa ziet ook ook zo schattig uit! Ik vind het altijd geweldig als een meisje al haar heeft en een speldje of staartjes in kan.
Ik was zo blij dat ze met haar geboren was hihi.
Myrthe liep met 8,5 maand al achter de loopkar of aan de hand. Met 10,5 maanden deed ze haar eerste losse pasjes, met 11 maanden liep ze los. Ze loopt al een pinguin haha.
Ook al ziet het er wiebelig uit, ze is heel zeker van zichzelf en ook niet bang om te vallen. Zelfs buiten wandelen we al hele stukken. Als ze moet wordt, loopt ze naar mijn benen of de voorkant van de buggy en laat zo merken dat ze erin wil hihi.

Kan Tessa al praten? Want dat doet Myrthe totaal niet....

Liefs Reneke

zo dat is dan een hele vlotte meid.
tessa die kan alleen maar liggen zitten kruipen en op haar knieen zitten.
ik zet haar wel eens tegen de tafel aan of in de box tegen de spijlen, maar dat houd ze 30 sec vol haha en dan ben ik al trots;)

en over het praten gesproken? wat zal ik er van zeggen haha
uhm als zie iets in haar mond steekt wat niet mag zeg ik nee niet doen dat is bah en dan zegt ze wel eens BAH terug haha. net als vanmiddag, we waren het dakterrs aan het schoonmaken en in de gootjes lag modder dus ik draai me om was ze helemaal zwart van de modder alles in haar mond gestoken ik moest wel lachen haha maar 2 min later had ze een blaadje in haar mond dat was toch iets minder ze stikte er bijna in.
tegenwoordig steekt ze alles in haar mond pppfff ik word er zo moe van.
en als ze in bed ligt en ze wil er uit zegt ze altijd mama mama nee nee nee.
ow ze weet wat ze zegt is nog de vraag maar het klinkt wel grappig.
en onze kat heet bono en alz ze hem ziet zegt ze BOEH dus ze zou het wel proberen te zeggen maar is vast nog te moeilijk.
en dat was het eigenlijk meer zegt ze niet ow ja papa en mama maar zelfs dat is nog niet bewust.

dus hier ook niet echt een snelle.

ik las dat je in spijk woont of heb ik dat mis?
en is dat spijk in gelderland of zijn er nog meer spijks in nederland hha

nou ik ga lekker mijn bedje in

doei doei

Hihi nee ik woon in Spijkenisse dat is bij Rotterdam. En jullie?
Myrthe heeft schimmelinfectie, wat een nog ergere strijd oplevert met verschonen.
Dat was altijd al een ramp want ze ligt nooit stil en gaat zitten en staan. Maar nu is het ook nog eens hard gillen en je handen proberen weg te slaan omdat het zo zeer doet.
Echt zielig joh.
Wel lekker weer he? Ik moest werken (wil liever thuis zijn) maar Myrthe heeft lekker buiten gespeeld op kdv.
Nu werk ik op een bso dus heb ook lekker hele dag buiten gezeten hihi.
En nog plannen voor het weekend? Hier is het koopzondag en aangezien we zondag 7,5 jaar samen zijn gaan we nieuwe ringen kopen. Helaas nog steeds geen trouwringen
maar ja ik wacht geduldig af hihi.

Fijn weekend.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan