verjaardagstaart maken!!!

hoi reneke,

duurdse ff maar ik ben er weer hahah.
ik heb sinds 2 dagen een nieuwe baan. ik zat al 2 maanden in de ww en kon maar geen baan vinden maar nu eindelijk gelukt.
ik ben kapster en ja er zijn zoveel beunhazen   dat ze niet veel opzoek zijn naar kapsters. maar tot nu toe bevalt het me goed.
alleen werk ik nu op vrijdag en tessa is op vrijdag jarig en ik werk dan van 8 tot 8 ppfff
maar ik kan moeilijk meteen de 3e week al vrij vragen hahah

maar zijn het mooie ringen geworden?
en hoe is het met de billen van je kleine meid?

nou wij wonen in didam dat ligt tussen arnhem en doetinchem dat ken je denk ik wel.

maar als je graag wilt trouwen kun je hem natuurlijk ook ten huwelijk vragen of ben je net zoals ik nog van de oude stempel hahah

Hahaha nee ik ben van de oude stempel. Hij moet mij maar vragen.

Duurde ook even, we waren een midweekje op vakantie. Heerlijk! Myrthe heeft tijd van dr leven gehad. Lekker rondstappen, glijden op glijbaan en alle steentjes en takjes bewonderen.

Toen ik met mijn baan begon had ik gelijk te kennen geven met kerst op vakantie te zijn (ik was 9 dec begonnen) dus je had het wel kunnen zeggen.

Maar het duurt nu niet lang meer he.... Wanneer vier je het? Volgend weekend?
Zullen we anders msnen of mailen? Is misschien handiger haha
En ging jij nou ook mee met de lente wandeling?

Liefs Reneke

hoi hoi
daar ben ik weer.

ow er moet ook zoveel geregeld worden voor haar verjaardag.
we vieren het zondag van 12.00 tot 19.00 uur maar er zijn natuurlijk alweer mensen die bellen of ze ook na 19.00 uur mogen komen ppfff daar word ik zo moe van haha.
en die boodschappen ow wat een ramp til me een hernia haha
maar msnen lijkt me wel leuk en lekker makkelijk. shirleyhartemink@hotmail.com.
voeg me maar toe dan kletsen we daar lekker verder.
ik ga me aankleden en al even wat boodschappen doen dan kunnen we vanavond de rest doen

liefs shirley

Terug
Bovenaan