Nog geen reacties, dit is niet het actiefste deel van het forum
. Maar omdat ik zelf regelmatig via google zoek naar topics als ik meer ervaringen wil lezen reageer ik nog maar even op mezelf, voor als er nog dames naar info zoeken in de toekomst.
Ik kon nergens iets vinden over " wat als je toch zwanger wordt met baarmoederverklevingen / asherman ", of ervaringen. Alleen dat er overal staat dat het risico op miskramen sterk verhoogd is.
Nu... het is hier gisteren misgegaan, met 4+5 weken. Ik verlies geen bloed, enkel een paar kleine stolseltjes waardoor ik dacht "dit klopt niet", testje gedaan en die was alweer bijna negatief en vanmorgen negatief.
Vanwege de asherman het ik verder geen bloeding, net als bij de menstruaties ook nagenoeg niets. Zoals ik overal al vond kan een zwangerschap dus bijna niet goed gaan als je verklevingen hebt in je baarmoeder.
Het is erg &^$(#@* natuurlijk, want je gaat toch wat hoop opbouwen als het dag na dag goed blijft gaan en testjes echt goed donker worden. Maar helaas.
Gelukkig had ik bij de gyn al gevraagd om de afspraak voor de uteroscopie (waarbij mijn verklevingen als het lukt direct verwijderd worden) nog maar even te laten staan ivm de kans dat het nog mis zou gaan. Dus ik heb over 2 weken mijn scopie, hopelijk kunnen vanaf daar weer verder met onze kinderwens.