Verminderd vruchtbaar na miskraam?

Vanochtend getest - en was positief!! Ik kan het nog niet geloven! Vind de komende weken tot de eerste echo wel erg spannend.... Toen werd bij de vorige zwangerschap nml duidelijk dat het niet goed was.
Weet jij Manon of hier ook mogelijkheid is om privé te chatten (ik heb het niet kunnen vinden)? Wellicht leuk!

Ohhhh wow!!  Gefeliciteerd! 
En ik snap je helemaal, ik ben ergens ook bang voor een positieve test omdat er dan zo'n onzekere tijd aanbreekt. Maar zonder deze tijd geen baby ;) 
Oh, echt super zeg. Ben heel blij voor je! Hoe reageerde je vriend/man?
Volgens mij kan je hier niet privé chatten... ? 

Thnx Manon :)!
Manlief vond het geweldig - had al gelijk een lief kaartje geschreven (alsof hij het voelde aankomen).
Gisteren gebeld naar Ouders van nu, idd kun je niet privéchatten. Ik dacht vraag het toch even na ;). Dan maar zo, publiekelijk dus. Wie weet woon je wel om de hoek bij mij ;), maar daar komen we dan dus nooit achter.
Tsjah, en dan nu de komende weken... Lastig vind ik wel. Afspraak voor 1e echo is al gemaakt - bij 7.5 week, iets eerder ivm de miskraam. Hoop dan zo dat er dan een hartje te zien/horen is!!
Hoop ook zo dat jij straks ook een positieve test hebt!!

Hé Merell, hoe is het met je? Al misselijk en andere kwaaltjes?
Ik zit nu 11dpo en mijn voorhoofd zit vol pukkels.. heb ik anders nooit. Normaal heb ik ook altijd lichte spotting op 10dpo, nu niet. 
Vanmorgen zo'n early testje gedaan, maar omo-wit...  Het is vroeg natuurlijk, maar met de zwangerschap die mk werd had ik op 8dpo al een licht streepje.... dus veel hoop heb ik er niet op, al kan het bij elke zwangerschap anders zijn natuurlijk. Wie weet, wie weet, is het toch nog raak. ;) 

Hi Manon! Gaat wel goed hoor. In de ochtend wat misselijk, maar niet heel dramatisch - en in de avond al een buikje zichtbaar! Over 2 weken 1e echo, spannend. Ik merk toch een beetje in een bepaalde 'eerst zien, dan geloven-modus' te hangen: heb bijv nog niet eens gekeken wanneer ik uitgerekend ben. Ik wil gewoon eerst zekerheid na het hartje gehoord te hebben en ga dan pas de blijdschap langzaam toelaten!
Hoop heel erg dat het bij jou nu ook raak is!! Zou bijzonder zijn :)! Weet je al meer?

Hi Manon! Gaat wel goed hoor. In de ochtend wat misselijk, maar niet heel dramatisch - en in de avond al een buikje zichtbaar! Over 2 weken 1e echo, spannend. Ik merk toch een beetje in een bepaalde 'eerst zien, dan geloven-modus' te hangen: heb bijv nog niet eens gekeken wanneer ik uitgerekend ben. Ik wil gewoon eerst zekerheid na het hartje gehoord te hebben en ga dan pas de blijdschap langzaam toelaten!
Hoop heel erg dat het bij jou nu ook raak is!! Zou bijzonder zijn :)! Weet je al meer?

Ja... helaas; hartstikke ongesteld. We gaan weer vrolijk de volgende ronde in (eerlijk... ik heb er even helemaal geen zin meer in. Maar dat is vast over een week wel weer over ;) )
Ik snap je nuchtere houding wel, eerst zien - dan geloven. Zou ik ook hebben denk ik. Nu maar wachten en wachten tot het eindelijk zover is dat je de echo krijgt. Dat duurt vast veeeel te lang!

Terug
Bovenaan