Hey Merell, en de andere dames hier.
Blij nieuws zal hier nog wel even op zich laten wachten.
Mijn voorgevoel al vanaf de curretage lijkt goed te zijn geweest. Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en mijn verhaal + het beeld op de echo lijken erg verdacht voor verklevingen/asherman.
Ik zit nu 9dpo en mijn baarmoederslijmvlies was maar 3.5mm. Zo is de kans op zwangerschap echt nihil.
Er was wel te zien dat er een eitje gesprongen was, links. En daar had ik hem ook gevoeld, en de ovulatietest werd positief op de dag dat ik dat voelde en de volgende dag werd mijn temp ook hoger (ja, inmiddels hou ik alles bij
) En dat klopte allemaal wel met de echo. Dus dat is dan wel weer fijn. Maar het bms kan dus niet opbouwen, mogelijk/waarschijnlijk door verklevingen.
Nu wordt er een therapeutische hysterosocpie gedaan, waarbij ze dus als de verklevingen mee blijken te vallen ze direct weg kunnen halen. Als er echt veel verkleving zit moet dat daarna alsnog operatief gebeuren.
Maar die hysterocopie kan dus pas over 2 maanden! Pfff... deze afspraak moesten we al 1 maand op wachten, nu weer 2 maanden wachten. En ik had al zo lang afgewacht voordat ik aan de bel getrokken heb...
Dus dames, als jullie hetzelfde hebben na een curretage: niet goed/bijna niet ongesteld worden en evt ook net als ik ineens niet meer zwanger worden terwijl je dat altijd in een zucht was... wacht niet een half jaar met aan de bel trekken.