Vermoedelijke endometriose, voel me niet serieus genomen

[quote quote=10158791] De stellen die ik ken die allebei onregelmatige uren maakten, viel het juist erg tegen. Vaak is een van de twee uiteindelijk toch regelmatig gaan werken, zodat gebruik kon worden gemaakt van professionele opvang. Ik denk dat jullie de impact van een baby nogal onderschatten.[/quote]
Oke. We zullen zien...
 
[quote quote=10158762] Oh interessant. Had je vergelijkbare klachten? Hoe zijn ze er uiteindelijk achter gekomen? Mag over 3 maanden nog een keer langskomen en dan gaat ze nog een keer checken voor de zekerheid. Zal het eens voorleggen. Weet iemand trouwens hoe het zit met follikels na een eisprong? Vorige week had ik een positieve ovulatietest, maar niet heel duidelijk. Ik ging er vanuit dat ik vlak daarna mijn eisprong zou hebben. Nu zag ze nog een aantal kleine blaasjes en een grote van 17mm. Ze dacht dus dat die bijna ging springen. Verdwijnen ze niet allemaal na je eisprong? Ben ik vergeten te vragen.[/quote]
 
Bij mij met een inwendige echo, maar dat was misschien ook omdat de gynaecoloog zo z’n vermoedens had en specifiek daar naar zocht. Ik gad vergelijkbare klachten...
 
Je complete hormoonhuishouding veranderd vaak na een zwangerschap dus er is zeker een kans dat de klachten minder zullen worden. Daarnaast heb je zelf kinderen  KimRosenberg? Tuurlijk het veranderd je leven en kan veel impact hebben maar daarnaast heb je vaak geen tijd voor pijntjes omdat je continu bezig bent waardoor deze gedeeltelijk ook zullen afzakken. Ik zelf heb bijna geen tijd om ziek te zijn met een dreumes maar je krijgt er zo veel voor terug. Dat verzacht de pijn echt wel.
@derest
Zelf heb ik ook een afspraak staan voor een echo bij de gynaecoloog. Endometriose komt hier veel voor in de familie, hier is de pijn ook vreselijk en bijna ondraaglijk en ja ik heb ook een kleine van 1 jaar en het gaat super goed samen. Als mama veel pijn heeft en wat meer op de bank ligt hebben we gewoon een chill dagje samen. Heerlijk knuffelen, wat tv kijken en lekker spelen samen! 
 
[quote quote=10158791] Ik denk dat jullie de impact van een baby nogal onderschatten.[/quote]
 
En ik denk dat je je antwoorden misschien iets meer moet nuanceren en on topic moet blijven. Irene voelt zich niet serieus genomen en vraagt daarover advies hier op het forum. En daarbij kan Irene samen met haar partner heel goed zelf beslissingen nemen over wel of geen kinderen willen krijgen (volgens mij is die beslissing zelfs al genomen). Wist jij hoeveel impact een kind krijgen op je leven/relatie/sociale leven precies had? En ik neem aan dat jij je ook prima redt! 
 
Tuurlijk verdwijnen de pijnen niet maar je hebt gewoon zo veel meer afleiding dat de pijn wat meer op de achtergrond gaat staan je kind is prioriteit één. 
 
[quote quote=10159312]Ik denk juist dat klachten kunnen verergeren, omdat je zoveel aan het rennen en tillen bent de eerste jaren en omdat zo druk bent, dat je lichaam minder tijd heeft om te herstellen. Dus nee, alleen aan beginnen als beide ouders in staat en bereid zijn om voor de kinderen te zorgen.[/quote]
 
Op een ander onderwerp hebben ze ook al gezegd dat ze je ‘gemeld’ hebben. Doe of positief of reageer gewoon niet alsof je een fles azijn gedronken hebt! 
 
[quote quote=10160991] Op een ander onderwerp hebben ze ook al gezegd dat ze je ‘gemeld’ hebben. Doe of positief of reageer gewoon niet alsof je een fles azijn gedronken hebt![/quote]
 ??? ??? gewoon lekker negeren. Aandacht trekkerij van der
 
Terug
Bovenaan