verschillende culturen??

Dat zijn mijn twee pittige kinderen hier was shanice 6 mnd en milton is in september 3 geworden groetjes lisette

Jette wordt ook 2-talig opgevoed.Ik spreek Nederlands met haar en mijn man duits.Samen spreken we ook duits dus ze hoorrt het nederlands alleen van mij.Maar mn man heeft wel gezegd, praat aub ook nederlands als we met zn 3en zijn, dan leer ik het ook nog een beetje.Ik denk dat wanneer ik thuis konsequent nlds met haar praat ze iig een heleboel zal opsteken.En t gaat er idd hoofdzakelijk om dat ze zich met de familie kan onderhouden.Want we zullen waarschijnlijk niet terug komen naar NL.Maar duits hoort ze meer dan genoeg, elke dag, want als ik in de stad ben of bij vrienden of hoe dan ook, daar spreek ik duits.  
Ynez  

@ lisette:   leuk dat je ook even reageerd.
Ik heb eigenlijk dat soort dingen niet meegemaakt, maar Celeno is ook nog erg klein.
Misschien ligt het er ook aan waar je woont?
Hier in Amsterdam is het erg normaal en vind niemand het vreemd.

xx

Wij zijn in alle opzichten een gemixed gezin.

Ik ben zelf van Indische afkomst. De vader (helaas overleden) van mijn eerste drie kinderen was op en top Nederlander. Kinderen zijn dus mix.
Nieuwe vriend Surinaams én moslim van geloof. We hebben nu een kindje samen.

Kan helaas geen foto's plaatsen :-(
Maar de meiden lijken allen op elkaar, maar hebben ieder hun eigen twist (wat ze weer verschillend maakt)

Terug
Bovenaan