verslaving

A

Anoniem

Guest
jemig, ik zit er nog mee...
Gisteren was ik onze nieuwe auto poetsen, bij mijn ouders voor de deur en daar ben ik heel lang mee bezig geweest. Al die tijd zag ik een overbuuf achter haar computer zitten. Ik hoorde ook steeds een kindje huilen... Wat blijkt, ze heeft een kind van net 1 maar zij zit de hele dag achter haar computer. Volgens mijn moeder is dat iedere dag zo. Ik werd er helemaal naar van. D’r hond moet z’n behoefte doen in de tuin, zielig hè?

Moest denken aan ons, dat we als grap (hoop ik) zeggen dat het forum verslavend is. Sommige mensen zijn dus echt niet achter de computer weg te krijgen...

Moest het even kwijt hoor...

Jemig!
Ik moet zeggen, ik kijk wel vaak even. En reageer ook best vaak. Maar dat gaat toch echt alleen maar als ik verder geen belangrijke dingen te doen heb. En Stef valt bij dus echt wel onder de belangrijke dingen. Je zult hem niet horen huilen omdat ik achter de pc zit.,.... (hooguit als ie zijn zin niet krijgt haha) Zielig hoor...

Liefs Annet

Jeetje wat erg zeg!!! Vind ik ècht ronduit belachelijk. Meestal als ik zit te forummen (zie werkwoord forummen hahahaha), ligt zoonlief te slapen of is naast mij aan het spelen.
Computer is leuk maar je kind is altijd nog belangrijker!!!

Groetjes happyM.

Verslaafd ben ik zeker niet! leuk vind ik het wel..
Maar mijn kleine ventje gaat voor alles, zelfs voor dit forum!!

Haha..

Esmé mv Kay

Scheelt denk ik ook wel dat dit een babyforum is... zij zal wel verslaafd aan een of ander spel zijn.

Verslaafd ben ik zeker niet, ik vind het wel leuk om hier ff te lezen en reageren maar ik doe dit eigenlijk alleen maar als de kids op bed liggen.
's middags slapen ze allebei van een uur of half 1 tot half 3/  3 uur. en 's avonds ook alleen als de kids slapen.

De kids gaan voor alles ( en manlief ook hoor  )
Groetjes Marina.

Sumo, ( ons bulletje ) wil alleen maar in de tuin poepen....

Maar ja, dat was niet wat je zo dwarszat hé??? HAHHAHAHHAHAH!

Terug
Bovenaan