verslaving

ff 6 maanden terug scrollen, dan staat het er misschien nog op

Beetje zinloos om ouwe koeien uit de sloot te halen meiden!!

Maarre, ik zit ook best veel achter de computer, maar m'n kids gaan toch echt wel voor!

Wil er toch nog even iets meer over zeggen: ik vind het niet eerlijk om hier negatief te gaan schrijven over iemand die hier niet meer komt, en zich dus niet kan verdedigen!

Ik ben het helemaal met Annemarie eens. Ronduit belachelijk om zo dom over iemand te gaan doen die hier niet komt. Wees dan ook eens eerlijk en zeg over wie het gaat. Iedereen vraagt er toch naar?

sorry had ff de reacties niet goed gelezen. Ga er verder dus ook niet meer op in, maar ik wil nog ff wat zeggen over de opmerking over Jantine.

Wij, ik praat namens meer meiden, kennen Jantine langer dan vandaag en wij weten drommels goed dat ze echt heel erg goed voor haar zoontje is en dat die boven alles gaat dus ik vind het ook ronduit belachelijk dat jullie zo over haar praten. Jullie kennen haar niet eens.

Inderdaad heel kinderachtig om iets over iemand iets te zeggen die hier niet meer komt.Ik snap nou heel goed waarom ze hier niet meer komt.

Ik denk dat ik ook maar eens op stap hier.
Ik kom hier voor mijn lol en die is er zo wel vanaf..

houdoe

meiden kom op....
oke het is niet netjes dat te schrijven, maar werd ook naar gevraagd.
laat deze topic maar weer varen, dan is het weer snel vergeten

Pauline

Er werd helemaal niet naar gevraagd, diegene die het vroeg begon gelijk over Jantine en ik vind het gewoon belachelijk dat er zo over haar gepraat wordt terwijl ze zich hier niet kan en zeker niet meer wil verdedigen.

Terug
Bovenaan