verslaving

Hoi hoi,

Ik vind het heel leuk om te lezen en te schrijven op dit forum en we grappen er altijd over dat we verslaafd zijn.Maar Tess gaat echt voor alles,ik zit alleen op het forum als het echt kan en als mijn man het niet erg vindt,want we houden natuurlijk wel rekening met elkaar.
Groetjes Kitty en Tess.

Even for the record....
Ik ben er niet zomaar over begonnen.....
En, helaas moest ik ineens plotseling weg (moeder had even hulp nodig), maar deze foto ging ik eigenlijk nog plaatsen...... Stond destijds ook in de topic....was dus meer een grapje.... sorry dat ik het even niet af kon maken...

Ik begrijp alleen niet zo goed waarom jullie er meteen zó op inhakken?
Iedereen die hier zit weet toch dat ik me:
a) nooit in die discussie heb gemengd
b) zelf ook heeeeeel vaak hier ben
c) nooit zoiets zou zeggen en het nog menen ook
.........

Annet

ik bedoel dus.....er werd wel gevraagd naar mijn "gemene" opmerking. Als je terugleest, zie je dat ik al twee keer had gereageerd

Zullen we het maar laten zitten? Dit blijft een controversieel (of zo iets) onderwerp.

Annemieke

was ook de bedoeling, wilde me alleen even verontschuldigen dat ik het niet meer kon afmaken....

Tis gewoon weer "erg zielig" dat het op deze manier moet!!

idd erg kinderachtig om jantine er weer bij te halen! blijkbaar heeft ze dus toch meer indruk gemaakt dan verwacht, ik zei al ga naar de forum dag, misschien kun je er handtekeningen uit gaan delen! want heel vaak passeert zij nog de revue hier en waarom? als ze echt zo waardeloos is als jullie zeggen is t toch zonde van je energie om nog maar een woord aan haar vuil te maken? ik dacht dat we volwassen waren allemaal, vooral jij annet, jij roept dat altijd als hardst, en vervolgens plaats je zelf een foto van stef naast de pc, en dat zegt dan wat over jantine, beetje kinderachtig vind je zelf ook niet?

Ik ging er eigenlijk niks meer over zeggen, maar als je me dan zó verkeerd opvat en me nog een trap na geeft, wil ik toch nog wel even eea uitleggen. In de eerste plaats denk ik dat je beter moet lezen wat ik heb geschreven, want ik heb geschreven dat het juist NIET over Jantine ging, maar dat wij toen samen (met foto's) in dat topic stonden. Als ik iemand te kakken wil zetten, is het dus mezelf. Verder heb ik mijn excuses aangeboden omdat ik helaas ineens weg moest en ik dus niet meer kon reageren. Mocht je dit niet geloven, check even mijn andere (niet dus) reacties rond die tijd.....

Nu ben ik er klaar mee!
Eerst goed lezen en dan een oordeel vellen. Als jullie besluiten om me daarover te gaan aanvallen, vind ik dat het bij deze niet langer mijn probleem is.

Annet

Terug
Bovenaan