verslaving

He Annet,

Laat je niet kisten meid! Ik weet dat jeniet mag roddelen, maar je had wel gelijk wat betreft Jantine, die leefde voor dit forum, zij was ook de reden dat ik hier toen ben weggegaan.

Dames, Laten we het gezellig houden en genieten van elkaars berichten enkleintjes, er is al genoeg ellende op deze wereld!

Groetjes, Marieke
mv Lyanne

Marieke, wat jij over Jantine zegt vind ik ook niet correct.

Nu ben jij het weer die gaat roddelen. Meiden jullie leren het ook nooit he. Wees dan eens een vrouw en zeg dan hoe je over Jantine denkt recht in haar gezicht. Ik weet dat ze hier nooit meer leest dus ze kan zich ook niet verdedigen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je over een ander wat zegt.

Heeje, zullen we erover ophouden?
Ik heb dacht ik wel duidelijk gemaakt dat ik het niet zo bedoelde, dus het is ook zinloos om er dan wel zo over door te gaan. Echt lief als jullie voor me opkomen, maar maak het nou niet erger dan het is. Dan heb ik het straks alsnog gedaan...

Annet

Ik kan het niet laten om te reageren, en doe het toch!
Ik begrijp het niet jullie willen zelf niet meer in discussie over dingen, maar jullie zoeken het toch elke keer weer zelf op!! En dan toch nog iets over andere zeggen!!
ik vind dat echt "zielig" zijn geen andere woorden voor!

Jullie gaan elke keer zelf in discussie, ga dan geen dingen over andere mensen zeggen, behalve jezelf, en hou het anders lekker voor je!!

KAPPEN NU !!!

Het nodige is door een ieder gezegd en nu basta!

Discussie gesloten

Hoi meiden,

Sorry dat ik toch nog even terug kom op het gebeuren, maar An1 reageerde op mijn reactie waar ik niet blij mee was. Ik had het anders moeten formuleren.
Daarom gaarne een korte reactie, anders ben ik bang dat mensen nu anders tegen mij aankijken en ik haat ruzie en roddelen!

Ik bedoelde niet dat ik vanwege Jantine weg was gegaan, maar vanwege de hele situatie en ruzies er om heen.
Toen we bezig waren met een forum-meeting naar de Jonge Gezinnen beurs in november, gaf Jantine aan dat ze wel mee wilde, maar had daar geen geld voor. Ik heb toen een treinkaartje gekocht en naar haar opgestuurd, helaas kon ze toch niet mee.
Ik heb dus niets tegen haar, dat wilde ik even rechtzetten.

Ik ga nu heerlijk genieten van het mooie weer.

Case closed!!!!!!!!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan