vertel je het anderen (prive / werk) dat je zwanger wilt worden???

Ha Vennie,

Jeetje wat rot voor je dat zo'n last had van buikkrampen. Fijn dat je meteen naar de gynaecoloog kon, wel  om met de RD in de gynaecologische stoel te moeten lijkt me. Had je dezelfde gynaecoloog als die je  gecurreteerd heeft?
 Ibuprofen is idd een wondermiddeltje, ik moet zeggen dat ik het altijd gebruik als de RD op bezoek zijn, anders verander ik in een duiveltje.....
Ben benieuwd hoe de ovulatietesten bevallen, laat het me weten he.

Voorals nog ga ik ervan uit dat ik deze ronde (raar begrip eigenlijk he) niet zwanger ben geworden. Die buikgriep he.....hij viel precies zo dat als ik ervan uit ga dat ik deze maand weer een cyclus van 28 dagen heb we geen kans maken, maar als mijn cyclus weer 26 dagen is, dan kan het misschien nog wel.
Dus ik verheug me maar niet teveel erop.
Ja, hoe heb ik dit kunnen plannen he, ben haast nooit ziek, en laat staan buikgriep.
Mijn NOD is ongeveer op 19-10, dus dat schiet alweer mooi op zit ik net te bedenken, een week en 2 dagen.... en dan naar ronde 3.

Liefs Stanneke

Hoi Stanneke!

Hoe gaat het met je? Weer helemaal fit? Ik gelukkig wel. Maar was wel heel kort ongesteld. Van donderdag tot zondag.Of dat nou klopt? Ach, ik moet vrijdag voor mijn nacontrole na de curettage, dus al mijn vragen kan ik dan nog kwijt.

De gynaecoloog van afgelopen vrijdag was voor mij een onbekende (wel een hele leuke, hihi! Beetje Adam Curry achtig qua uiterlijk). "Wij kennen elkaar al, toch?", zei hij. Ik zei van niet... "Oh, maar ik was erbij dat je gecuretteerd werd, maar toen sliep je natuurlijk..". "Tsja, dan kent u mij van een heel andere kant!". Het ijs was gelijk gebroken...

Mijn man zei later in de auto op weg naar huis:" Ik had verwacht dat hij tijdens het inwending onderzoek wel zo zeggen: Ja, nu weet ik het zeker: jou heb ik eerder gezien!" We moesten enorm lachen!

(Verloor toen trouwens helemaal geen bloed, dus onderzoek viel wel mee... Hoewel, blijft genant, natuurlijk.....)

Ik ga morgen met die sensitesten beginnen. Beetje op tijd, omdat ik er nog niet vanuit ga dat mijn  cyclus weer netjes 28 dagen is. Ik laat wel even weten hoe het bevalt, goed? Nou, ik duim voor je rond je NOD... wie weet, Stanneke! En anders vol goede moed naar de volgende ronde, hoor!!

Liefs, Jantina.

PS... We kunnen wel een eigen onderwerp aanmaken ondertussen: Voor Stanneke/Voor Vennie, hihi!

Groetjes!

hallo

ik heb ervoor gekozen om het toen wel te vertellen aan mijn collega's. het scheelt we zijn een hecht team met alleen maar meiden.
ik heb die keuze gemaakt omdat ik vooraf wist dat het een lange weg zou kunnen worden ik heb een jaar in de mmm gezeten. ik zie mn collega's 32 uur per week dus ze maken alles van dichtbij mee. je stemmingswisselingen en de teleurstellingen. ze   kunnen je "gedrag "begrijpen als je je ff niet zo happy voelt.

ik heb er ontzettend veel steun aan gehad. we hebben verdriet gedeeld en ook vreugde...ik ben zwanger (34 weken)
ookal werk ik er inmiddels niet meer mijn kleine krijgt er 5 "tantes"bij die vanaf de eisprong tot aan de bevalling hebben meegeleefd.

maarja niet iedereen is gezegend met zo'n fijne werkplek.

Terug
Bovenaan