Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vervolg 2: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!
Hoi Patricia en Mamoon,
Gezellig dat jullie ook komen meekletsen. Wij zijn een groepje meiden dat al een tijdje op dit forum met elkaar praat over het zwanger worden. Ik ben de enige van dit groepje die nog niet zwanger is, dus zit in het zelfde schuitje als jullie. Wij zijn nu al een half jaar bezig, maar ik zit nu in ook nog in ronde 4 omdat ik hele lange en onregelmatige cycli heb. Zit nu al op dag 55 van deze cyclus en verwacht volgend weekend dat ik ongesteld zou moet worden. Hopelijk niet natuurlijk!
hey meiden, lekker formun hier baal hier zo van kan niet zien wat ik schrijf dus hoop dat alleslees baar is.
Ik ben netterug van een heerlijke vakantie vandaar dat ik weienig aanwezig was hier.
waar is de rest ik had wel vrrwacht dqt jullie binnen een paar dagen weerop pagina 4 zouden staan hahahah.
nieuwe meiden welkekom
Ik ben 1van de mdeiden die zwanger is nu inmiddels alweer 18 wekene
groetje quinta
sorry vooralle type fouten maar zie niet wat ik schrijf xxx
hoi meiden irritant he ik kan ook niet zien wat ik typ..rotforum..
leuk nieuwe meiden erbij! welkom.ik ben ook 1 van de zwangere meiden,nu 9 weken zwanger van een tweeling!!heb maandagavond weer een echo..spannend!hoop maar zo dat alles goed is.
waar ben je heen geweest quinta?
meiden ik ga lekker even bankhangen,laar jullie maadag weten hoe het was!
Hoi Quinta en Zonnetje,
van harte gefeliciteerd. Ik zit nu met spanning te wachten en kan eigenlijk de druk niet echt meer aan, slaap al 2 nachten slecht en hoop maar dat ik niet ongesteld zal worden, maar ik ben bang dat dit toch gaat gebeuren. Dit is trouwens ronde nr 4 van ons 2de kindje. Onze zoon is inmiddels al 2,5jaar.
Groetjes