vervolg 2: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Hi dames, allemaal een heel gelukkig 2010!

Daffy, balen dat je nog niet ongi ben! Schiet nog neit echt op. Heb je de gyn al gebeld? Wat zegt hij?
Jen, nice to c u here! Quinta heb ik al een poos niet gehoord en ook niet ergens anders op het forum gespot..
Zonnetje, vervelend die bandenpijn. Wel normaal voor de zwangerschapsduur en misschien wel meer juist omdat je 2 kleintjes verwacht. Rustig aan!
x Taraneh

Hey lieve meiden,

Moet het hier even kwijt, ben na 12 dagen toch nog ongesteld geworden! Had de gyn al gebeld, maar we moesten nog 2 dagen afwachten. Ben geloof ik nog nooit zo blij geweest om ongesteld te zijn, ha ha. Maandag gaan we beginnen met de Clomid. Nu maar duimen dat het aanslaat en we een eisprong hebben. Nu hebben we tenminste een kans, hopelijk wordt 2010 dan eindelijk het jaar van een zwangerschap voor ons!

Groetjes,
Daffy

Gefeliciteerd! Klinkt idd gek, maar hartstikke fijn!
x Taraneh

heey daffy,

wat fijn dat je ongeteld bent,ik ken het gevoel om erop te moeten wachten..week in,en uit..als ik zwanger kan raken met zon rare cyclus moet het bij jou vast snel lukken met de clomid!~ik ga voor je duimen dat je een eisprong krijgt!

liefs zonnetje

Hoi meiden,

Hier eindelijk weer eens reden om feest te vieren! Vandaag kregen we de uitslag van het zaadonderzoek van mijn mannetje en de kwaliteit van zijn zaad is zeer goed. Heel positief dus. Nu moet het met behulp van de Clomid toch wel lukken lijkt ons! Neem vanavond de laatste pil en moet 22 januari weer naar de gyn voor een echo om te kijken of de Clomid wat doet. Fingers crossed nog even dus.

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs Daffy

Joehoe! Dat is goed nieuws, Daffy :). Spannend of de clomid zn werk doet. Wie weet is het heel snel bingo. Hope so!
Met mij is het ok. Vandaag laatste werkdag voor mijn verlof gehad. 2wk eerder ivm mijn bekken, was echt geen doen meer. Nu kan ik aan de gang met de baby kamer. Wel tijd inmiddels, want over minder dan 8 wk ben ik uitgerekend.

Iedereen een fijn weekend!
x Taraneh

hoi meiden,

goeed nieuws weer een echo gehad en kids groeien goed en hartjes weer gehoord!blift mooi!
we weten hun geslacht!meisjes!!erg leuk!
helemaal happy ook omdat ze het zo goed doen!

hoe is het mett jullie?
liefs zonnetje

Super Zonnetje! Twee meiden, dat wordt nog wat ;-). Heerlijk dat de meiden het zo goed doen.
Ik open ons topic weer ff op pagina 1, volgens mij zijn we weer onvindbaar.
xTaraneh

Terug
Bovenaan