vervolg 2: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Hoi allemaal,
Wat is het toch stilletjes hier!
Zonnetje, wat heerlijk dat de echo zo goed was! Nu maar echt lekker gaan genieten van de zwangerschap en de twee wondertjes in je buik.

Wij zijn vandaag naar de gynaecoloog geweest. Moesten twee lange vragenlijsten invullen die we hebben besproken en ze heeft gelijk een inwendig onderzoek bij mij gedaan. Interne echo zag er goed uit, zo op het eerste gezicht geen afwijkingen aan baarmoeder/eierstokken/eitjes enz, maar er is ook nog een bloedonderzoek gedaan waar we donderdag de uitslagen van krijgen. Over twee weken moet manlief zijn zaad naar het laboratorium brengen voor een zaadonderzoek. En bij de volgende cyclus mogen we starten met clomid om de eisprong te stimuleren. Ik ben echt superblij dat we gelijk zo goed geholpen worden, ik heb al verschillende verhalen gehoord van stellen die echt maanden moesten wachten totdat er daadwerkelijk iets gedaan werd. Er valt echt een beetje een last van mijn schouders en ik heb er weer alle vertrouwen in!

Hoe is het met alle andere meiden??

Liefs Daffy

idd erg stil hier... Misschien weer verhuizen naar de 1e pagina?
Daffy, super dat jullie zo geholpen worden en dat er gelijk concrete stappen worden genomen. Ik hoop heel snel met succes!
xTaraneh

hoi meiden,

zeker erg stil hier,heb het idee dat wij de enige 3 zijn die nog wat schrijven..jammer..

daffy wat super fijn dat je al zo snel met clomid mag beginnen!ik hoop zo voor je dat dat het wonder pilletje voor jullie is!ook prettig dat je er nu weer helemaal vertrouwen in hebt,het komt goed meid!

vandaag de uitslag gehad van de combinatie test beide kindjes hebben een kans van kkleiner 1 op 5000 op het down syndroom,dus dat zit wel goed!ik ben morgen alweer 14 weken..gaat nu best snel,heb alleen nog niet echt een buikje en ben ook nog niet aangekomen gyn vond het keurig maar een buikje lijkt me toch wel leuk!ik pas zelfs mee kleding nog! nou ja dik word ik vanzelf haha.

met jou alles goed taraneh??

sorry voor tikfouten maar zie niet wat ik typ..

liefs zonnetje

Hoi meiden,
Ik kreeg vandaag de uitslag van het bloedonderzoek en ik heb inderdaad PCO. Omdat er nog geen activiteit in de eierstokken was te zien en ik al op dag 21 van de cyclus zit heb ik nu provera gekregen om de menstruatie op te wekken zodat ik kan gaan beginnen met de Clomid.
Dus met oud en nieuw maar toosten op hopelijk een klein wondertje in 2010.

Zonnetje, super dat de uitslagen van de combinatietest helemaal goed zijn. 14 weken alweer, dat gaat inderdaad heel erg snel! En dat buikje komt vast heel snel, zeker met twee wondertjes in je buik zal het wel opeens heel hard gaan. Heb je het eigenlijk al op je werk verteld? Hoe waren de reacties daar?

Liefs Daffy

hoi daffy,

dus toch pco,ik dacht dat ik dat ook had..ik heb veel verhalen gelezen over vrouwen diee clomid gebruikten en snel zwanger waren,hoop dat ook voor jou in 2010!fijn he dat je zo snel en goed gehoplen word bij de gyn!begin je dan dit jaar nog met clomid of word dat januari?

heb het verteld ja op me werk,iedereen reageerde erg leuk!helemaal ommdat het er 2 zijn,vinden ze gewelidig!fijne avond nog!

liefs zonnetje

Hi Zonnetje, fijn dat de uitslag goed is. Weer een zorg minder. Die buik...die komt vanzelf ;-). Fijn dat ze op je werk zo leuk reageren. Jij werkte toch in de zorg, of vergis ik me?
Daffy, ik hoop dat je eierstokken goed actief gaan worden :). Hopelijk hebben de medicijnen snel succes!
Met mij is alles ok. Elke dag dikker lijkt het wel, maar nog niet teveel aangekomen (6kg, netjes toch?) Klachten blijven te handelen en wegen wat mij betreft echt niet op tegen de prachtige beloning in maart ;-). Wel blijft de kleine wat achter in de groei, zo'n 2 weken. Nu is mijn oudste ook een kleintje, maar kerngezond. Ik maak me er nog neit al te druk over. Komende 2 wk geniet ik heerlijk van de kerstvakantie.
Fijn weekend allemaal!
xTaraneh

hoi meiden,

vandaag weer een echo gehad en de kindjes zijn goed gegroeit,zo leuk om te zien.we krijgen een 1 eiige tweeling,het geslacht konden ze nog niet goedz ien.het enige vervelende is dat ze beidde in 1 ruimte zitten dus zonder eigen vruchtzak en dat berengt risicos met zich mee omdat de navelstreng dan in de knoop gaat zitten..als ze groter worden,daarom worden ze 8weken te vroeg gehaald met een keizersnee...dus ik weet nu al dat de kindjes in april geboren gaan worden en in de couvese moeten..maar ja ik word goed begeleid in het zh en heb er vertrouwen in dat het goedkomt!

met jullie alles goed?
liefs zonnetje

Wat leuk zeg een 1 eiige tweeling!! Wel gek om nu al te weten dat je kindjes in april komen lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je je misschien zorgen maakt over de risico's en het feit dat ze na de geboorte in de couveuse moeten, maar je moet er inderdaad maar vertrouwen in hebben dat alles goed komt. In het ziekenhuis ben je in goede handen.

Ik ben in afwachting van mijn menstruatie. Heb maandag de laatste provera pil genomen dus zou binnen 5 dagen ongesteld moeten worden. Ik hoop dat het een beetje snel op gang komt zodat we gauw met de Clomid kunnen beginnen. Heb al erg veel zin in de feestdagen, lekker relaxen en gezellig met de familie eten. De week tussen kerst en oud en nieuw zijn we allebei lekker vrij dus kunnen we samen leuke digen gaan doen. Heb er al helemaal zin in!

Ik wens jullie allemaal alvast hele fijne feestdagen! Vind het wel erg jammer dat de andere meiden niet zo vaak meer op het forum komen. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Liefs Daffy

Terug
Bovenaan