vervolg 2: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Hoi meisjes,
Zonnetje, fijn dat alles ok is met de kleintjes.Een 1eiige 2ling is wel bijzonder, leuk! Heftig dat ze zoveel eerder gehaald worden, maar alles voor het welzijn voor de kleintjes. Fijn dat je er zo'n vertrouwen in heb. Je kunt je wel geruime tijd aan het idee wennen, dat helpt vast ook. Hoe voel je je?
Daffy, voor jou dus waarschijnlijk een rode kerst? Ben benieuwd. Ik hoop dat de wonderpillen snel hun werk doen ;-). Heerlijk genieten van de vrije week!
Voor iedereen wens ik mooie feestdagen en dat we dit komende jaar allemaal een gezonde baby(s) in onze armen mogen houden!
x Taraneh

hoi meiden,

gelukkig kan ik aan het idee wennen ja dat ze 8wk eerder geboren gaan worden..dat helpt.verder voel ik me super goed,nergens last van en nog niks aangekomen dus das wel fijn,en trouwens dat buikje is er hoor haha opeens groei ik,erg leuk,heb sinds vandaag me zwangerschapsbroek aann zit veel lekkerder!nu maar wachten tot ik ze voel bewegen,lijkt me erg bijzonder.hoever ben jij nu tarah?

daffy ik hoop dat je ongesteld ben geworden en snel met de wonderpillen kunt beginnen! en dat je heel snel zwanger mag zijn,zodat je in 2010 een gezonde baby in je armen mag houden!

ook ik wil jullie fijne feestdagen wensen,geniet er lekker van,liefs zonnetje

Hi meisjes, fijne kerst gehad?
Zonnetje, leuk dat je buik groeit. Je weet zelf al ff dat je zwanger bent en het is leuk als mensen om je heen het ook gaan zien. Ik hoop dat die kleine hun gekriebel snel laten voelen. Hoeveel weken ben jij nu precies? Ik ben nu 30,4wk. Het begint echt op te schieten. Na de vakantie (nu nog lekker een weekje) nog 2,5wk werken en dan verlof! Heel fijn, want er moet hier in huis nog veel gebeuren en ik kan op een dag niet meer teveel doen.
Daffy, is de rode vlag al uit? Jij hebt ook vakantie nu he! Heerlijk! Nog een paar dagen en dan knallen we het nieuwe jaar in en dat wordt jullie jaar!
x Taraneh

hoi meiden,

ik heb een heerlijke kerst gehad!leuke kadootjes gekregen voor de kindjes en was gezellig.vanaf vandaag helaas weer werken..geen zin in maar ja..ik ben 15wk 4dgn,jeetje 30wk alweer dat gaat snel zeg!lekker dat je bijna verlof hebt!

en dafft al begonnen met de clomid?

liefs zonnetje

Hoi dames,

Hoe is het hier?? Ik was jullie kwijt, maar dankzij taraneh toch weer gevonden ;) Hier gaat het allemaal wel ok. Ik ben nu 17 weken 1 dag zwanger en heb gistweren te horen gekregen dat we een klein meiske verwachte :) Echt superleuk!!
Ik heb helaas erg veel last van bekkeninstabiliteit en zal waarschijnlijk vanaf eind januari helemaal niet meer mogen werken. Echt balen, heb helemaal geen zin om thuis te zitten. Heb nu in ieder geval wel wat nuttigs te doen ;) kaartjes maken en jurkjes naaien :p hahaha.

Ben nu trouwens pas 1,5 kilo aangekomen. Met Jasper was ik nu al echt 8/9 kilo aangekomen. Het is echt zo'n andere zwangerschap!!

Hoe is het hier?? Zonnetje, spannend hoor dat ze echt 8 weken te vroeg gehaald worden!! Maar wel goed dat ze het allemaal zo in de gaten houden! Die van mij mag er 2 a 3 weken vroeger uit dus met 37/38 weken.

Daffy, wat goed dat er nu eindelijk wat bekend is, dan kan je tenminste ook echt verder!

Iemand enig idee waar quinta is??

Ik spreek jullie snel weer! Liefs Jen

Hoi Jen! Super dat je ons weer hebt gevonden. En wat gaaf dat jullie een meisje krijgen. Wel balen dat je zo'n last hebt van bekkeninstabiliteit, kan me voorstellen dat dat heel vervelend is.

Hier heerst veel frustratie en verwarring. Ik ben twee weken geleden met een 5 daagse kuur met Provera begonnen, wat de menstruatie zou moeten opwekken. Normaal gezien zou je dan 3 tot 7 dagen na de laatste pil ongesteld moeten worden. Wij zitten vandaag al op dag 8 en er is nog helemaal niets te zien. Ga morgen maar eens met de gyn bellen om te vragen wat we nu moeten doen. Want we willen toch echt wel snel met de Clomid gaan beginnen, maar ja we zouden dan wel eerst ongesteld moeten worden. Gek word ik ervan, en ik had er juist weer zoveel vertrouwen in. Mijn lichaam wil gewoon echt niet meewerken.

Groetjes,
Daffy

Hoi meiden,

Iedereen een gezond en gelukkig 2010!!

Groetjes,
Daffy

hoi meiden,

als eerste allemaal een heel gezond en gelukkig nieuwjaar!!met mooie gezonde kindjes!

wat leuk jen dat je ons weer hebt gevonden!en wat ontzettend leuk dat jullie een meisje krijgen!minder van je bekken...ik heb nu ook al last van me banden in me billen en onder in me buik..dus doe het rustig aan,ook op me werk.

meiden fijne dag!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan