vervolg 3: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Oh my god.... heb net een test gedaan van de etos (kon me niet meer bedwingen) en ik heb een hele lichte streep. Echt heel licht...
Weet nu niet wat ik ervan moet denken. Zit te denken dat ik nog een digitale test van predictor ga halen voor de zekerheid, wat denken jullie??

Liefs Daffy

heey daffy!

meid gefeliciteerd!!een streep is een streep ook een hele lichte!ik zou een test van cleur blue halen die zegt zwanger of niet zwanger..het kan zijn dat ie dan aangeeft niet zwanger maar dan zou ik over een paar dagen nog eens testen omdat je hcg dan hoger is.maar echt als je een streep ziet ben je zwanger meid!!ben zooo blij voor je!
laat je zo nog ff weten wat je hebt gedaan?

liefs zonnetje

Whow daffy, Dat zou wel helemaal geweldig zijn! Ik hoop voor jou dat het helemaal waar is wat de test aangeeft.
Dan ben ik helemaal alleeeeen :( haha.
Ik ben 1 keer precies na 28 dagen ongesteld geworden en nu 2 dagen later. Voordat ik de pil gebruikte was ik heel regelmatig ongesteld. Zou dit nog 'nawerking' zijn.

Xxx

Hey meiden,

Heb net de digitale clearblue gedaan en een dikke vette zwanger!!!!!!!!! Ik zit hier gewoon een potje te grienen van blijdschap. Kan het niet geloven, en kan niet wachten om het aan mijn lief te vertellen straks!
Heb een tijdje geleden al het boek 'help ik hem mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gekocht, en kan het hem nu eindelijk geven. Nu maar duimen en hopen dat het mag blijven zitten en goed gaat groeien. Ongelofelijk zeg, na 9 maanden eindelijk raak!

Liefs Daffy

super daffy,ik zei het toch?!:) gefeliciteerd nogmals meid!echt leuk voor je dat het gelukt is!dus nu bn je 4 wk?spannend hoor!ja zwanger zijn is heel mooi maar ik ervaar het ook als onzeker,je weet niet wat daabinnen gebeurt maar je moet er positief over blijven denken,over een paar weekjes naar de verloskundige en dan word hr het echter voor je!

geniet er maar lekker van! liefs zonnetje

Zoo, kijk ik even niet op het forum! Gefeliciteerd Daffy!!!! Wat een geweldig nieuws!!!
Gefeeliciteerd! (ook met je verjaardag) Heb je gister een leuke verjaardag gehad? Moeilijk om je gezicht in de plooi te houden misschien :).
x Taraneh

Meiden we zakken steeds verder naar beneden. Ik ben sinds een aantal dagen gestart met foliumzuur. Slik evasin ofzo. Prima te doen, net de pil.
Begint nu wel echt echt te worden zeg maar. Me vriend geeft nu ook steeds meer signalen af dat hij er mee bezig is. Een naam die hij mooi vindt, geldzaken, werktijden/dagen enzovoorts. Echt fijn !! :D

Terug
Bovenaan