vervolg 3: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

hoi meiden,

ik had berichtje geplaatst maar die staat er niet op dus nog maar een keertje..
daffy wat super dat je een eisprong hebt gehad!wanneer ga je evt testen?ik duim voor je dat je zwanger bent!
taraneh haha ja die lijstjes..ben je nog druk ook in je verlof!wel beetje rusig aan he..je buik zal wel lekker groeien zo de laatste loodjes.
gisteren was ik ziek,had maandagavond rookworst gegeten en ben toch ziek geweest die nacht..pfff hele nacht op de wc gezeten..gister dus erg slap en niet lekker,vandaag gelukkig weer wat beter en kan weer wat eten.
kijk uit naar dinsdag dan hebben we de 20wk echo! zo spannend en ook weer leuk om ze te zien.heb een doppler apparaat van een vriendin en heb laatate voor het eerst beide hartjes gevonden!zooo mooi.eerst hoorde ik alleen hun bewegingen en nu heel duidelijk 2 hartslagen!

liefs zonnetje

Hoi meiden,

Taraneh, hoop niet dat je veel stress hebt van al dat geregel?? Maar het is inderdaad wel fijn dat je alles straks helemaal in orde is. Begrijp ik goed dat je thuis wilt bevallen?

Zonnetje, ik denk dat ik het testen zo lang mogelijk ga uitstellen. NOD is volgende week donderdag of vrijdag, maar ik ben dat weekend jarig, dus als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik op mijn verjaardag testen (zondag). Zou wel een heel leuk verjaardagscadeau zijn. Maar ik heb nog niet echt het gevoel dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn, helemaal geen kwaaltjes ofzo.
Wat gaaf dat je thuis zo'n doppler apparaat hebt, daar heb ik wel eens over gelezen. Super om af en toe thuis eens even naar de hartjes van je meiden te kunnen luisteren.

Marise, hoe is het met jou? Al aan het aftellen voor de vakantie?? Nog twee weken toch?

Liefs,
Daffy

Zonnetje, vervelend dat je zo beroerd was. Je lijf kan soms zo raar reageren..Die 20 wk echo vond ik hartstikke spannend! Alles bleek goed te zijn en ik heb er echt van genoten om de kleine te zien. Zelfs bij de normale 2d echo, waren er wel dingen te herkennen in het gezichtje. Heeel bijzonder! Nog een paar dagen! Mijn buik wordt idd flink! Heb mijn omtrek gemeten over mijn navel. Bij mijn meiden was ik 100cm met 9 mnd en nu al 110! Bij de verloskundige weer op de weegschaal gestaan en was een kilo aangekomen sinds 5 wk, dus dat valt erg mee 11 in totaal en nog een maand te gaan....
Daffy, ik wil idd thuis bevallen! Ik heb het echt niet op ziekenhuizen. Ik woon er met en normale gang 10 min vandaan en als er haast bij is kan het best wat sneller, dus bij complicaties ben ik thuis net zo veilig als daar. Ik heb heel veel behoefte aan rust om me heen tijdens de weeen en mijn eigen wereldje, daarom vind ik thuis een fijnere plek om te bevallen. Voor jou een wachtweek...die duren vaak zo lang,,,, Wel leuk dat je je verjaardag in het vooruitzicht hebt, dan kun je je zinnen misschien verzetten met het voorbereiden van een knalfuif! Ik hoop echt dat je het mooiste cadeautje mag krijgen die dag!
Marise, heerlijk die vakantie in het vooruitzicht. Wanneer ga precies en hoelang blijf je weg?
Mijn lieve man staat lekker te koken. Ik word echt verwend hier.. tot schrijfs weer!
x Taraneh

Daffy, ik bedacht me na jouw berichtje dat ik helemaal verkeerd zat met de datum. Wij gaan in de drukke week van de voorjaarsvakantie. En dat is niet de 13e maar de 20e. Dus helaas nog een week extra wachten. Mijn vriend heeft dit keer geboekt, ook wel eens lekker. Maar ik ben er dit keer helemaal niet mee bezig geweest. Wanneer hoe en wat... Maar we gaan dus pas de 20ste een weekje wintersporten met een groep vrienden. Erg gezellig. Ik hoop dat ik niet nu nog een maand moet wachten voor mijn 'nieuwe' eisprong en dus eigenlijk nog een maand langer moet wachten. Hmm balen. Ik ga zo eens even rekenen.
Haha hoezo ik ben er mee bezig??

Weetje wat mij opvalt, vroeger duurden de jaren voor mij onwijs lang ( middelbare school en vervolg opleiding) maar nu ik werk, vliegen de weken voorbij. Hebben jullie dat ook?

@ Taraneh: lijkt mij ook fijn thuis bevallen, al woon ik zeker ruim een half uur van het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Dat is weer lastig

waar ik nog even benieuwd naar was: hebben jullie al kinderen, hoeveel en waar zijn jullie nu zwanger van: tweeling of een kindje en weten jullie het geslacht. Zonnetje is zwanger van een tweeling lees ik.... dat lijkt me echt gaaf, maar wel zwaar ;)

En dan nog een ding. Kennen jullie elkaar echt alleen van het forum en ook alleen van forumnaam? Of ook onder de echte naam.

Ik ben altijd een klein beetje terughoudend met internet. Probeer (zeker nu omdat ik nog niet wil dat anderen weten dat ik probeer zwanger te raken) altijd een beetje anoniem te blijven

xxx

hoi meiden!

wat gezellig hier!wat fijn dat je waarschijnlijk thuis gaat bevallen taraneh,leek mij ook heerlijk maar ja met 2 kindjes in je buik kan je dat vergeten..en acht het zh is ook wel zo velig..voel me erg prettig in het amc.11kilo aangekomen s erg netjes hor!een een maandje te gaan,aftellen!
sorry voor tikfouten maar zie me tekst niet zo vervelend..
daffy ik snap dat je het testen lang wilt uitstellen en het zou een super mooi kado zijn!nog even geduld..marise ik heb nog geen kinderen en ben idd zwanger van een tweeling,erg bijzonder en zwaar dat valt tot nu toe erg mee,heb ook helemaal geen exstreem dikke buik ben nu 20wk maar als je zegt er zit er 1 in geloof je het ook.en het zijn 2 meiden!ben je al aan het aftellen tot je vakantie?en daarna kunnen jullie er helemaal voor gaan! leuk hoor!we kennen elkaar van dit forum en verder niet ook gen eigen naam enzo,al maakt me dat nu niet meer uit,iedereen weet dat ik zwanger ben dus geen geheimpjes meer!

tot snel,liefs zonnetje

Hoi meisjes,
Zonnetje, voor jou idd een ziekenhuisbevalling. Logisch, ik zou dat thuis idd niet eens aandurven.. Bij jou is er dan wel een kinderarts standby? Want wanneer je zonder med.indicatie in het ziekenhuis bevalt, is het enige voordeel dat je er neit meer naartoe hoeft als er wat is, maar artsen moeten dan gewoon opgepiept worden bij calamiteiten..
Fijn dat je zo keurig groeit. Een grote buik wordt op den duur toch zwaar. Mij is trouwens wel eens gevraagd of het er echt geen 2 zijn :), maar het is echt maar 1 en die is nog aan de kleine kant ook..
Daffy, nog een week wachten he? ..duim voor je..
Marise, ik heb twee dochters, die zijn 11 en 8 jaar, best al hele meiden dus. Ik ben dus een ervaren moeder, maar het is allemaal best weer een poos geleden, spannend dus! Ik schrijf hier niet onder mijn eigen naam. Ik wil niet dat mensen persoonlijke dingen over mij kunnen vinden door googlen bijvoorbeeld. Ik vind het heerlijk om hier vanalles van me af te kunnen schrijven, en ik heb toch het idee dat je elkaar best leert kennen.
x Taraneh

Hoi meiden,
Dit word een lange week ben ik bang. Ik ga al de hele dag met lood in mijn schoenen naar de wc op mijn werk.....als ik maar niet ongesteld ben geworden. Heb sinds vandaag een beetje menstruatie-achtige buikpijn in mijn onderbuik. Dat kan natuurlijk nog alle kanten op, maar toch voelt het alsof ik ongesteld ga worden. Wachten, wachten en nog eens wachten grrrrrrr. Vriendlief wordt knettergek van me, kan alleen maar praten over 'zou het gelukt zijn, of niet?'. Ben blij dat ik hier even mijn hart kan luchten.

Liefs Daffy

Terug
Bovenaan