vervolg 3: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

hoi daffy,

logisch meid dat je steeds denk of je ongesteld bent geworden..hoop dat het wegblijft!en het enige wat je kunt doen idd is wachten..die krampjes kunnen vanalles zijn.nof ff geduld!
hier ook een beetje in spannoing..morgenochtend de 20wk echo..hoop maar dat me meiden gezond zijn en dat alles er goed uitziet..ook ff afwachten.heb er wel een goed gevoel over maar je weet maar nooit he..ik laat ullie weten hoe het was.

liefs zonnetje

Daffy, wat een spanning he, en het vervelende is dat je totaal geen invloed hebt nu.. duim voor je..
Zonnetje, succes vandaag! Ik ben benieuwd naar je verhaal straks!
x Taraneh

hoi meiden,

me 20wk echo was helemaal goed!!wat een opluchting zeg!!2gezonde dochters op komst,ze hebben alles zo mooi kunnen zien,echt alles zo mooi!heb zelfs bij beide kindjes de vingertjes en teentjes kunnen tellen.vruchtwater en navelstrengen zijn ook goed!hartjes ook nog even gehoord,blijft mooi!ze hebben ook inwendig onderzoek gedaan om me baarmoedermond op te meten en die s mooi lang (te korte baarmoedermond vergroot de kans op vroeggeboorte)dus ook dat in orde en zelfs me bloeddruk was mooi laag!kortom genieten dus!hoe is het met jullie meiden?

liefs zonnetje

Joehoe! Goed nieuws :). Heerlijk die opluchting. Geniet r van!
Hier alles z'n gangetje..lijstjes, lijstjes, lijstjes..
x Taraneh

Wat heerlijk Zonnetje!! Alles goed dus! Toch weer even spannend denk ik zo'n 20 weken echo. Maar nu kun je weer lekker gaan genieten van de tweede helft van je zwangerschap.

Taraneh, hi hi hi er komt geen einde aan jouw lijstjes volgens mij! Lukt het allemaal een beetje?

Liefs Daffy

Hoi meiden,

Vandaag nog geen rode duiveltjes te bekennen. Maar wel weer buikpijn, dus ik verwacht er maar niet te veel van. Morgen is 'the big day', hou jullie op de hoogte.

Liefs Dafffy

oh wat spannend daffy!!ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!,ik hou het forum in de gaten morgen!
liefs zonnetje

Daffy..we wachten met je mee.. Hier zijn de lijstjes eindeloos idd! Ik heb nog een weekje om de hoognodige dingen in orde te brengen, want vanaf volgende wk mag ik thuis bevallen. Het valt allemaal mee, het is echt onder invloed van hormonen dat ik ineens denk dat alle kasten in vt-wonen zouden moeten kunnen staan ;-).
x Taraneh

Terug
Bovenaan