Vervolg 6: Wie stopt er met de pil in augustus. Quinta, Daffy, Martine, Taraneh, Zonnetje, Marise

A

Anoniem

Guest
Hi dames, we staan weer ff op pag 1! Het werd een beetje stil. Hoe is het met iedereen?
x Taraneh

Hee met mij gaat alles prima. Mijn leventje gaat gewoon zijn gang. Merk dat ik niet enorm rekening houdt met het zwanger worden enz.... al hoop ik wel dat het snel raak is natuurlijk :)
Van de week volgens de richtlijnen mijn vruchtbare periode. Maar vorige x heb ik ook seks gehad volgens die dagen en toen was het niet raak. Ach we zien wel...gaan lekker door!

Hoe is het met jou? xx

heey meiden,

fijn dat we weer boven aan staan!
hier gaat het ook goed,ben vandaag 28 weken voor ons een mijlpaal!!mochten ze nu geboren worden is het veilig..maar ze moeten het liefste nog 4 weken blijven zitten natuurlijk!voel me goed en doe erg rustig aan,kindjes bewegen er heerlijk op los,fijn gevoel!vandaag voor het eerst gevoelt dat 1 baby de hik had,hihi grappig.

marise dat is juist goed dat je er niet teveel mee bezig bent!het komt vanzelf!
ik weet het makkelijk gezegd,maar dat wachten duurt langgggg..

taraneh hoe gaat het met je en met je kleintje??

liefs zonnetje

heey meiden,

fijn dat we weer boven aan staan!
hier gaat het ook goed,ben vandaag 28 weken voor ons een mijlpaal!!mochten ze nu geboren worden is het veilig..maar ze moeten het liefste nog 4 weken blijven zitten natuurlijk!voel me goed en doe erg rustig aan,kindjes bewegen er heerlijk op los,fijn gevoel!vandaag voor het eerst gevoelt dat 1 baby de hik had,hihi grappig.

marise dat is juist goed dat je er niet teveel mee bezig bent!het komt vanzelf!
ik weet het makkelijk gezegd,maar dat wachten duurt langgggg..

taraneh hoe gaat het met je en met je kleintje??

liefs zonnetje

Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer even. Hoe is het met iedereen??

Hier gaat het oke. Ik ben weer voor het eerst sinds de operatie ongesteld. Dus we mogen a.s. maandag weer gaan beginnen met de Clomid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan de ene kant heel veel zin heb om er weer voor te gaan, maar aan de andere kant ben ik stiekem ook wel een beetje bang dat het nog een keer fout zou kunnen gaan. Maar ik denk dat dat wel normaal is na zo'n ervaring. Volgende week gaan we weer terug voor de nacontrole in het ziekenhuis en dan bespreken we de verdere behandeling met de Clomid. Hopelijk slaat het nu ook weer aan en zijn we snel weer zwanger, maar ja je weet het nooit he! Het lichaam kan heel raar doen. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen en we gaan ervoor!

Taraneh, hoe is het met de kleine? Zonnetje, doen de meiden het nog steeds goed in de buik? En Marise, hoe is het met jouw cyclus, heb je de vruchtbare dagen al kunnen ontdekken deze ronde?

Liefs,
Daffy

hoi meiden,

daffy,fijn dat je weer ongesteld bent geworden en weer kan beginnen met clomid,logisch idd dat je toch een beetje bang bent dat het weer mis kan gaan..maar wat je al zegt nieuwe ronde nieuwe kansen!! komt goed!

hoe is het met de andere meiden??

hier gaat het goed,meiden zitten nog lekker in me buik,donderdag alweer 30 wk! gaat snel,nog ruim 2 weken en dan kan ik me wondertjes zien!dus voor mij nu laatste loodjes.afgelopen dinsdag had ik een echo en toen wogen ze al 1400 gram dus ze liggen zelfs voor in groei,erg positief voor hun omdat ze 8wk eerder gehaald worden.

meiden tot snel weer.
liefs zonnetje

hoi meiden,

daffy,fijn dat je weer ongesteld bent geworden en weer kan beginnen met clomid,logisch idd dat je toch een beetje bang bent dat het weer mis kan gaan..maar wat je al zegt nieuwe ronde nieuwe kansen!! komt goed!

hoe is het met de andere meiden??

hier gaat het goed,meiden zitten nog lekker in me buik,donderdag alweer 30 wk! gaat snel,nog ruim 2 weken en dan kan ik me wondertjes zien!dus voor mij nu laatste loodjes.afgelopen dinsdag had ik een echo en toen wogen ze al 1400 gram dus ze liggen zelfs voor in groei,erg positief voor hun omdat ze 8wk eerder gehaald worden.

meiden tot snel weer.
liefs zonnetje

Hoi meiden,

Zonnetje, nog maar twee weken! Wat spannend zeg!
Zijn jullie er helemaal klaar voor?

Hier is het rustig, menstruatie is weer voorbij en de clomid kuur ook. We moesten vandaag op nacontrole in het ziekenhuis en ik moet volgende week vrijdag terugkomen voor een follikelmeting zodat ze kunnen kijken of de clomid weer aanslaat en aan welke kant het eitje dan zit. Als hij aan de kant zit waar geen eileider meer is, moet hij namelijk meer moeite doen om naar de overkant te zwemmen en daar de eileider in te gaan. Ik vind het nu voorzichtig aan wel weer leuk spannend aan het worden.

Marise, hoe is het met jou?

En Taraneh, lekker aan het genieten van jullie kleine?

Liefs Daffy

Terug
Bovenaan