Vervolg 6: Wie stopt er met de pil in augustus. Quinta, Daffy, Martine, Taraneh, Zonnetje, Marise

hoi meiden,

hoe gaat het met iedereen?
marise wanneer heb je je eerste echo?en voel je je goed?
en daffy hoe gaat het met jou,slaat de clomid goed aan?

hier gaat het goed,de meiden groeien goed,drinken dan ook altijd hun fles leeg.
elisa heeft al een paar keer een nacht doorgeslapen,noa nog niet.meestal hoef ik er maar 1 keer uit en geef ze allebei een flesje.donderdag voor het eerst naar het consultatie buro.ben benieuwd!

liefs zonnetje

Hoe was het op het consultatiebureau zonnetje? Wat goed dat ze het snachts al zo goed doen! Anoush komt nog steeds 2x per nacht! Ik ben dan ook na 4 mnd kapot moe. Toch geniet ik enorm. Ze is zo vrolijk.
Daffy, hoe is het met je?
Marise, al meer klachten?
x Taraneh

Hee meiden ik kan het topic steeds zo slecht vinden.

Ik heb mijn eerste echo gehad. Heb mijn 2e zelfs al over ruim een week.

Gaat tot nu toe heel goed. Geen kwaaltjes alleen veel pukkeltjes. Normaal NOOIT last van...helaas!

Hoe gaat het met jullie?

hoi meiden,

kan iemand ons weer op pagina 1 zetten,ik weet niet hoe dat moet..

hier gaat alles goed! ondertussen slapen de meiden al een paar weken snachts door!! meestal tot half 7,heerlijk! overdag en savonds zijn we lekker druk met ze..vooral savonds zijn ze lang wakker en willen dan graag op schoot,gezellig maar ik kan niiet de hele avond met een kindje op schoot..nu zijn we ze aan het leren om gewoon in bed te liggen en te gaan slapen,het gaat al wat beter.

lastig taraneh dat ze nog steeds 2x per nacht komt..je geeft borstvoeding toch?dan zou het daardoor kunnen komen heb ik weleens gelezen,hier krijgen ze de fles.vandaag aan het proberen of ze op 5 flessen kunnen tot nu toe gaat het goed.

marise hoelang ben je nu zwanger? fijn dat het goed gaat! ook ik had bijna geen kwaaltjes,alleen veel puistjes..

liefs zonnetje

Hi meisjes, ik ben op vakantie geweest dus was lang niet online...
Hoe is het met iedereen????
Ik zet t topic weer op 1 en ik hoop dat iedereen t weer vindt!!
x Taraneh

Terug
Bovenaan