Vervolg 6: Wie stopt er met de pil in augustus. Quinta, Daffy, Martine, Taraneh, Zonnetje, Marise

Graag gedaan ;)

Meiden ik voel me totaal niet zwanger ofzo. heb nergens last van. Denk niet dat het dus gelukt is. Maar aan de andere kant had ik vorige maand steeds last van krampen en rare dingen en toen was het natuurlijk niet raak. En nu heb ik niets.... hmm

Ik hoop het ook...dan zou ik ook bijna gelijk zwanger zijn met mijn schoonzusje zij is dan 1 maand verder.... naja nog een week wachten...

Dat zou idd leuk zijn. Ik was 6 wk na mijn schoonzusje uitgerekend. Uiteindelijk schelen de kleintjes 9 wk.

Ik ben zwanger meiden! Heb vanmorgen getest :D

Nu in de spanning of alles goed blijft gaan!!

Lieve Marise,
Van harte gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je mag genieten van een super fijne zwangerschap.

Liefs Daffy

Dank je wel daffy!

Hoe voel jij je nu? Alles weer een beetje op de rit?

Liefs

hoi marise van harte gefeliciteerd!!
wat fijn voor je zeg! 3de ronde raak toch? ik duim voor je dat alles goed blijft gaan! hoe voel je je?

hoe gaat het met de andere meiden?

hier gaat alles goed!
ik ben weer hersteld van me keizersnee,mag natuurlijk nog niet veel..maar voel me erg goed! met de kleintjes gaat het ook super,ze hebben geen neussonde meer,ze drinken alle voedingen zelf uit het flesje! nu nog wachten tot ze van de monitor afmogen (daar liggen ze aan voor de zekerheid,omdat ze prematuur zijn) daarop kunnen ze hartslag en zuurstof gehalte zien.als dat eraf is mogen ze mee naar huis!! we hopen dat dat aankomende week is,erg snel dus maar ze doen het echt erg goed,helemaal voor hun leeftijd. (donderdag zou ik 36 wk zijn geweest).

tot snel weer!
liefs zonnetje

Terug
Bovenaan