Vervolg 6: Wie stopt er met de pil in augustus. Quinta, Daffy, Martine, Taraneh, Zonnetje, Marise

Ronde 3 inderdaad. Ik voel me prima. Wat krampjes hier en daar en wat minder eetlust.
Hopelijk blijft het daarbij ;) vast niet!

Fijn dat het zo goed gaat met de tweeling! Zonnetje! donderdag pas 36, raar he !

ja gek idee he..maar gelukkig gaat alles voorspoedig!

fijn dat je je goed voelt,ik had ook bijna geen kwaaltjes,heb geen 1 keer overgegeven,dus het hoeft niet hoor!geniet er maar van dat je je zo goed voelt! wanneer ben je uitgerekend?

liefs zonnetje

Nah..dan check je even het forum niet...Gefeliciteerd Marise!! Ik hoop dat je een superzwangerschap mee mag maken.
Zonnetje, fijn dat de dames het goed doen. Wat was eigenlijk de reden dat ze de dametjes zo heel vroeg hebben gehaald?
Daffy, hoe is het met jou?
x Taraneh

hoi meiden,

de reden dat de meisjes 8 wk eerder zijn gehaald is omdat ze samen in 1 vruchtzak zaten (is zeldzaam) en dan het risico van de navelstrengen te groot is. (komen knopen in met alle gevolgen van dien...)dus dan is het veiliger buiten de baarmoeder.want hoe zwaarder kindjes worden hoe meer druk er op de navelstrengen komt te staan,dus vandaar.daarom is mijn zwangerschap zo goed in de gaten gehouden en was het allemaal heel erg spannend of het wel goed zou aflopen..en wat dus echt heel bijzonder is is dat er geen knopen in de navelstrengen zat! maar ja dat kunnen ze met echos enzo niet zien.
heel waarschijnlijk mogen de dametjes zaterdag naar huis!!! jippie!!! dan word er wel een feestje gevierd hoor!!

meiden tot snel! fijn weekend!

liefs zonnetje

Hi Zonnetje, Je had het waarschijnlijk al eens verteld, maar je weet het he...hormonen en geheugen ;-). Een 2ling zwangerschap is sowieso al heftig.. Gelukkig heb je 2 gezonde meisjes.. Wat fijn dat de meiden zaterdag thuis komen! Een geweldig moment! Ik hoop van harte dat het doorgaat. x Taraneh
Fijn weekend iedereen!

hoi meiden.

hoe gaat het met jullie?
hier gaat alles goed,de meisjes komen morgen eindelijk thuis!! zaterdag ging niet door omdat elisa een klein iets op de monitor had laten zien en dan moest ze weer 3 dagen niets vertonen dus nu is het zo ver! genieten maar!!!

liefs zonnetje

Vandaag zijn ze thuisgekomen? Groot feest zeker ;-). Hoe gaat het nu? Ik hoop dat je er heel erg van genieten kan!
Hoe is t met de andere dames? Ik hoop dat iedereen net zoveel genoten heeft als ik van dit afgelopen weekend. We zijn er met zijn 5en tussenuit geweest en we hebben er zo van genoten!
x Taraneh

Zonnetje hoe gaat het met je meisjes?

en met de rest van de meiden hier?

Terug
Bovenaan