vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

He Patricia!

Jeetje wat een goed nieuws! Blijf je verhaal volgen, omdat ik weet hoe het is met de clomid en we destijds samen zijn gestart he!   Hopelijk wordt 2009 jullie jaar! Ga voor je duimen en ik blijf je volgen hoor!!

Met mij gaat het goed! Ben alweer 18 weken zwanger! Dus geef de moed niet op, ook ik ben zwanger geworden met Clomid!

Toy Toy Toy

Liefs E25

He meiden, wat fijn weer eens wat te horen van jullie!!!

Jana: Wat een mooie waarde van de eisprong, super toch!!
Goed geklust en wie weet.
Spannende tijd weer, het afwachten.
Ik zal voor je duimen.

E25: Alweer 18 weken, wat super zeg!
Voel je jezelf verder goed?En de kleine al voelen bewegen?
Wat gaan de weken toch snel he.

Ben vandaag maar begonnen met ovulatietesten, de gynaecoloog zei " dan kan je het beste 's ochtends en 's avonds testen.
Weet iemand of dat echt moet?
Ik heb vanmiddag al een test gedaan en er kwam wel een licht streepje   maar nog niet zo donker als de teststreep.
Morgen maar weer proberen.

Ga vanavond naar een vriendin die tweede kerstdag een kleine heeft gekregen met een keizersnee.
Was al wel in het ziekenhuis bij haar geweest.
Ze heeft een jongentje gekregen Bram heet hij en is echt klein 50cm en 5 pond.
Wel weer leuk om te bewonderen.

Ik ga nu naar mijn zusje op visite en naar mijn kleine nichtje die is ook alweer twee maanden.

Veel liefs van Patricia.

Dag allemaal,

Even een berichtje van mij. Ben helemaal in de war.

Mijn temperatuur was vanmorgen nog steeds hoog, dus heb er een test tegenaan gegooid. Er kwam een licht streepje tevoorschijn!
Voor de zekerheid ook nog een kruidvat test gedaan en daar kwam een dikke streep uit.
Kan het niet geloven, maar moet dan toch echt zwanger zijn!

Morgen heb ik een afspraak met de gynaecoloog. Had de assistente vandaag gebeld en die zei dat de afspraak wel door kon gaan al was het maar om een afrondend gesprek te hebben. Tis allemaal zo onwerkelijk...
Voel nog niet echt veel. Wel sinds een paar dagen gevoelige borsten, maar dat had ik ook (maar dan meer de tepels) tegen mijn menstruatie.
Het enige signaal dat ik van de week kreeg was toen ik een broodje ham ging eten en ik telkens het idee had dat het bedorven was, terwijl het kakelvers was.

Het is allemaal natuurlijk nog erg pril, dus durf niet te blij te zijn. Maar kan in ieder geval zwanger worden!

Patries en Jana, nu jullie nog!!!!! Veel succes de komende dagen!

liefs
Laura

Laura:
Wat geweldig meid!!! Van harte gefeliciteerd! Misschien toch wel fijn om naar de gyn te gaan. Misschien doet hij/zij nog een test ofzo.... Echt hartstikke leuk voor jullie!!!!

Groetjes,
Jana

(Misschien moet je nog wat glitters strooien voor Patries en mij en anderen???)

Hallo Laura,

Te gek nieuws zeg, super voor jullie.
Fijn dat je nu zwanger bent en lekker kunt gaan genieten.
Het werd tijd he!!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Nu inderdaad nog wat glitters plaatsen voor de niet zwangeren en wie weet!

Liefs van Patries.

Hoi Meiden.

Hier weer een berichtje van mij. Ik lees nog altijd met jullie mee hoor!

Laura, wat een super bericht. Je verhaal lijkt wel op dat van mij. Bij mij bleef mijn temperatuur ook hoog. Toen durfde ik er een testje tegenaan te gooien. En ik was helemaal verbaasd dat hij positief was. Ik had dagen ervoor al wel gehad dat ik koffie niet meer vond smaken, maar verder nog eigenlijk geen symptomen. Dat heeft nog wel een week geduurd. Geniet er lekker van!

De andere meiden, geef niet op hoor. Jullie tijd komt echt! Ik blijf voor jullie duimen en misschien met wat glitters van Laura moet het helemaal goed komen!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben inmiddels 18 weken. Volgende week mag ik weer naar de verloskundige voor een gewone controle en de week erna heb ik de 20 weken echo. Super spannend, maar ook heel erg leuk allemaal. Lekker spulletjes aan het kopen, zodat we langzaam maar zeker alles bij elkaar hebben als de kleine er straks is.

Heel veel succes allemaal maar weer!

Groetjes Mariska

Dag allemaal.

Gisteren weer bloedgeprikt, vandaag weer gebeld. Progesteron was nu 32. Lijkt dus erg te schommelen. (van 114 naar 32 in twee dagen). Denk dus niet dat ik zwanger ben.
Maar weer wachten op de menstruatie en vrolijk een nieuwe ronde in! (vind het wel erg jammer, wil zo graag) Moet vrijdag in elk geval weer prikken en dan maandag weer bellen.

Groetjes,
Jana

Dag allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties!!!

Ben vanmorgen naar de gyn geweest en over 2 weken moet ik terugkomen voor een echo. Het was nu nog te pril om een echo te doen.
Werd meteen in de stress gewerkt, want hij zei dat 1 op de 6 zwangerschappen in een miskraam eindigt. Dus nu ben ik daar weer heel erg mee bezig. Zucht...
Hoop echt dat het goed gaat. En anders weet ik in ieder geval dat ik zwanger kan worden.
Als het toch misgaat, moet ik wel 100 mg clomid gaan slikken, want die 45 dagen-cylcus van de afgelopen 2x is echt te lang.

Patries en Jana, echt tonnen met glitters voor jullie hoor! Het lijkt me zo leuk als we met zijn drieeen zwanger zouden zijn.
Niet opgeven, zoals je ziet is er hoop en die was ik toch echt voor een groot deel verloren.

Maris, leuk dat het zo goed gaat zeg. Lijkt me echt wonderlijk zo''n kindje te zien groeien in je buik.

Meiden, zet hem op!

groetjes
Laura

Terug
Bovenaan