vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Patries, sterkte vrijdag!

Heb denk ik toch mijn ei gehad want temperatuur blijft constant op 37 graden.
Nu maar weer afwachten. Heb er geloof ik al weer meer dan een week opzitten.
Nog geen gekke verschijnselen.
Hoopte zo, dat ik de afspraak bij de gyn volgende week donderdag af kon zeggen ivm zwangerschap, maar vrees weer rode duivels...

groetjes
Laura

Hallo Laura,

thanks, ik zal morgen of overmorgen laten weten hoe het is gegaan.
Mijn moeder gaat met me mee, dus dat vind ik wel fijn.
Best weer spannend en nu zeker met 150mg clomid.

He, wel positief blijven want wie weet he!
Wel goed teken dat  je temperatuur hoog blijft.

Groetjes van Patries.

Hoe is het met alle andere meiden?

Hallo meiden,

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Op cyclusdag: 10.
Ik heb een follikelmeting gehad en er zat 1 eitje van 10mm (1cm) en moet rond de 2 cm worden.
Dus de assistent gynaecoloog was positief. Nu moet ik aankomende dinsdagochtend weer terug om nog een follikelmeting te doen, omdat het eitje dan rond de 18mm moet zijn. Dus ik hoop het dat die dit keer wel groeit.
Ik ben blij dat ik positief nieuws kreeg, maar goed volgende week nog even afwachten. Ik hoop zo dat die 150mg clomid werkt, zeg!!

Groetjes van Patries.

Dag meiden.

Patries, wat goed zeg (en bedankt voor je bemoedigende woorden), hopen dat ie deze maand eens gaat springen. Groeit ie nu ook harder/ beter dan vorige keren?

Volgende week moet ik mijn NOD hebben. Ben heel benieuwd.

Verder leuk nieuws gehad van de week. Een van mijn beste vriendinnen is moeder geworden van een meid, Megan. Zondag ga ik haar even bewonderen.
Vind het zo leuk. Ook helemaal geen moeite mee. Eerder dat ik denk van: oh wat lijkt mij dat ook leuk!!!
En is heel handig, want als ik eindelijk eens een keer zwanger word, dan kan ik haar lekker bestoken met vragen!

Verder ook maar eens aan mijn afdelingshoofd verteld wat er aan de hand is, moet immers volgende week onder werktijd naar de gyn.
Zij heeft ook erg veel moeite moeten doen om zwanger te worden, dus die begrijpt gelukkig wat ik door maak.

Fijn weekend!

Jana, hoe is het met jou?

En de rest? En de zwangeren??

groetjes
Laura

Hoi meiden,

Laura: Spannend volgende week je nod.
Wat leuk zeg van je vriendin en wat een leuke naam Megan. Veel plezier morgen als je op kraamvisite gaat.
En jij hebt het op je werk verteld, kan ook wel een opluchting zijn he!
Ik heb het ook een aantal weken geleden verteld aan de directe collega's en teamleider en vond het wel prettig dat ze het nu weten.
Ook al ben ik nog nooit onder werktijd naar   het ziekenhuis geweest.

Ik was echt blij dat  het gister positief was en dat 1 eitje al 10mm was op cyclusdag 10 heb ik wel vaker gehad, maar had het  ook niet verwacht.
Ik hoop alleen op positief nieuws dat die ook groeit en dinsdag een goed inwendige echo heb. En dat het eitje springt.

Iedereen goed weekend!
Meiden, ik mis de anderen die zwanger zijn en of al een kleine hebben.
Hoe is het met jullie?

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,   waar is de rest toch he???

Jij heel veel succes morgen! Dat je ei maar snel mag groeien en natuurlijk springen!

Hier was de temperatuur vanmorgen nog steeds hoog. Merk verder weer niet veel, dus reken nergens op, maar ga toch stiekem hopen op een keer positef bericht.
Zou leuk zijn als we ongeveer tegelijkertijd zwanger worden!

Gisteren op kraambezoek geweest. Oh, wat is dat leuk zeg, zo'n klein hummeltje.
Vroeger kon ik me altijd doodergeren aan huilende baby's. Zelfs dat stoort me niet meer. Nu heeft ze ook wel een erg schattig zacht stemmetje (nog).

Laat je morgen even weten hoe het er voor staat?

groetjes
Laura

Hallo meiden,

Meiden waar zijn jullie?
Laura en ik zijn de enige die hier nog met elkaar praten. Is niet erg, maar ben zo benieuwd hoe het met iedereen gaat!

Vanmorgen om: 8.30uur naar het ziekenhuis geweest.
Positief nieuws mijn eitje was gegroeid van 10mm naar 15/16mm, dus gynaecoloog was positief en gaf aan dat ik vanaf morgen met ovulatietesten moest beginnen en dat ik waarschijnlijk als het eitje springt, deze donderdag springt.
Als het eitje blijft groeien.
Ik moet op cyclusdag 21 en dag 28 bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad.
En je raad het nooit, krijg 29 januari de uitslag en dat is precies op mijn verjaardag. Dus dat moet toch goed komen!
Gynaecoloog gaf aan mocht het toch niet werken dat ik een operatie zou krijgen om de eileiders door te spuiten. Maar ze zei " daar gaan we het nog niet over hebben, eerst maar eens afwachten".
Ik heb nu wel weer hoop!!Ik ben blij dat het goed nieuws is omdat ik vanavond ook nog moet werken vandaar.

En laura, nog even voor je nod, maakt het wel spannend he!!
Zou inderdaad leuk zijn als we allebei deze maand nog kunnen zeggen dat het raak zou zijn.
Maar goed moet eerlijk zeggen dat ik allang blij ben als ik een eisprong heb!!

Fijne dag nog!
Liefs van Patries.

Hoi!

Laura: Wat spannend zo voor NOD!!!
Patries: Fijn dat je goed nieuws hebt gehad, hopen maar dat het eitje verder groeit en springt...

Moest gisteren prikken op progesteron en vandaag moest ik bellen voor de uitslag. De waarde was 114!! Normaal gesproken moet het rond de 25/30 liggen voor een goede eisprong. Volgens de verpleegkundige heb ik dus zeker een goede eisprong gehad! Ben er erg blij mee. Ik moet woensdag en vrijdag weer prikken en dan maandag weer bellen wat de arts vind van zo'n hoge waarde.... Heel spannend dus weer.

Succes allemaal.

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan