vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoihoi,

Nee, ik heb geen controles tussendoor (echo's enzo). Mijn eerste cyclus was ideaal, dus mocht gewoon aan de slag met clomid en hoefde pas na die kuur van 6 cycli weer terug te komen. Loopt nu echter uit de hand.

Allemaal een fijne jaarwisseling!!!

Laura

Dag allemaal!.

Laura: Wat balen dat je cyclus zo gek doet. Lijkt me dan een goed idee om weer naar gyn te gaan...

Patries: Maar weer aan de Clomid en klussen en dan maar weer kijken of het aanslaat.

Mariska: Wat fijn dat het zo goed gaat!!! Lijkt me geweldig om je voor te bereiden op komst van je kindje!!!!

Ik heb zelf telefonisch te horen gekregen dat de vorige ronde het Progesteron te laag was, heb eigenlijk geen idee wat dat inhoud. Zal de gyn 12 jan wel uitleggen. Dan moet ik weer voor een evaluatiegesprek. Ben inmiddels wel ongesteld geworden (dag 35) en heb een nieuwe ronde Clomid 50 gehad. Ik hoop maar dat dat Progesteron verhaal op te lossen is... Zit nu op dag 13.

Ik hoop dat 2009 voor ons allemaal goed nieuws gaat brengen! !! Fijne jaarwisseling.

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!Dat het maar een mooi, liefdevol, gezond  jaar mag worden met wie weet een hoop zwangere onder ons!!

Liefs van Patries.

Allemaal de beste wensen voor 2009! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor ons!

Hier misschien toch mijn ei gehad. Temperatuur was vanochtend 37,2, maar kan natuurlijk ook door de rare nacht komen.
Morgen even afwachten.
Heb wel 2 glazen champagne op. Had wel zin in meer, maar durfde het toch niet aan.

liefs
Laura

Hoi meiden,

Vandaag met de clomid 150mg begonnen, want het is dag 3 van mijn menstruatie.
Meteen vanmorgen een afspraak voor 9januari gemaakt om de eitjes via de echo te bekijken. Ik zit dan pas op cyclusdag 10, maar omdat ik meer milligram slik moet ik goed in de gaten gehouden worden.(overstimulatie etc)
Nog 1 weekje en ben nu al zo benieuwd wat de verhoging clomid doet!
oja, dat wou ik vertellen: ik had vanmiddag bij de accupunctuur een afspraak voor mijn migraine, maar moet zeggen dit gaat heel goed. Weinig tot geen last.
Nu heeft de accupunctuur mij extra geprikt op de eierstokken, vruchtbaarheid etc.
Ik dacht baat het niet dan schaad het niet!Ik heb ook nog 1 naaldje in mijn linkeroor, zie je bijna niet die is daar ook goed voor. Die valt over een paar dagen er vanzelf uit.

Laura: Ik hoop dat het een eisprong was!Welke cyclusdag zit je nu dan?
Ik hoop   net zo als jij een vruchtbaar jaar en dat het voor ons ook eens eindelijk raak mag zijn!!

Fijn weekend iedereen, ik moet het hele weekend werken.
Groetjes van Patries.

Hallo,

Hier waarschijnlijk toch een eisprong gehad. Temperatuur nu een aantal dagen op 37 graden. Zit nu geloof ik rond dag 35. Lees net een ander forum waar ze het hebben over afscheiding  en lees daar dat dat wel eens een zwangerschap kan betekenen. Krijg je toch weer hoop van, alhoewel ik gewoon niet meer durf te hopen. Ga er toch wel vanuit dat ik weer ongesteld word. Gelukkig binnenkort een afspraak met de gyn.

Jana, wat een gek iets met die progesteron. Je hebt toch een eisprong gehad. Ben ook erg benieuwd wat dit dan betekent.

Patries, ik hoop dat het deze keer wel gaat aanslaan! Hoger kan de dosis toch niet worden?

By the way, zitten jullie ook op Hyves? Er is daar ook een PCOS hyves.
Wat zijn er toch veel mensen met dit probleem....
Ik ben net lid geworden, maar werd al erg depressed van alle schoolvriendinnen die nu allemaal kinderen hebben. Niet normaal meer!

Nou, we houden goede hoop voor 2009!

Laura

Hallo,

Hier waarschijnlijk toch een eisprong gehad. Temperatuur nu een aantal dagen op 37 graden. Zit nu geloof ik rond dag 35. Lees net een ander forum waar ze het hebben over afscheiding  en lees daar dat dat wel eens een zwangerschap kan betekenen. Krijg je toch weer hoop van, alhoewel ik gewoon niet meer durf te hopen. Ga er toch wel vanuit dat ik weer ongesteld word. Gelukkig binnenkort een afspraak met de gyn.

Jana, wat een gek iets met die progesteron. Je hebt toch een eisprong gehad. Ben ook erg benieuwd wat dit dan betekent.

Patries, ik hoop dat het deze keer wel gaat aanslaan! Hoger kan de dosis toch niet worden?

By the way, zitten jullie ook op Hyves? Er is daar ook een PCOS hyves.
Wat zijn er toch veel mensen met dit probleem....
Ik ben net lid geworden, maar werd al erg depressed van alle schoolvriendinnen die nu allemaal kinderen hebben. Niet normaal meer!

Nou, we houden goede hoop voor 2009!

Laura

Hoi Laura,

Fijn dat je waarschijnlijk toch een eisprong heb gehad en wie weet he!
We gaan voor een nieuwjaar en dat dit maar ons jaar mag worden.

Ik zit trouwens ook op hyves. Doe er niet zo heel veel mee, alleen wanneer ik zie dat ik weer berichtjes etc heb.
Dat ze  ook al een pcos forum hebben, gaat wel ver zeg. Maar ja, aan de andere kant ook prettig dat je op die manier met elkaar kan praten.
Ja, het is inderdaad niet leuk om dan te lezen dat veel oud klasgenoten etc al kinderen hebben. Dat is in mij geval ook. Ook al mijn vrienden hebben al kinderen sommige zelfs al een tweede en zijn allemaal rond de 27,28 jaar.

Ik hoop inderdaad dat de medicijnen aanslaan, want 150mg is het hoogste aantal mg.
Ik moet nu aankomende vrijdag om: 8.30uur naar het ziekenhuis voor een inwendige echo om te kijken of de eitjes groeien. Ik zit dan pas op cyclusdag 10.
Als het niet aanslaat weet ik nog niet precies wat ze gaan doen.

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan