vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

He Patries,

Wat ongelooflijk erg voor jullie! Zit hier echt met tranen in mijn ogen. Kan me het gevoel zo goed voorstellen! Is het eindelijk gelukt om zwanger te worden en dan gebeurt dit.
Lijkt me ook zo moeilijk, omdat je nog een week moet wachten en er nog een hele kleine hoop is.

Heel veel sterkte de komende tijd!!!
Je hebt er misschien niet veel aan, maar ik leef met je mee.

Liefs
Laura

Hoi lieve meiden,

Ik bent toch nog even hier, omdat ik bijna zeker weet dat het fout gaat.
Dacht gister namelijk al dat de miskraam begonnen was. Had zo'n last van mijn buik en rug en begon al bruine afscheiding te krijgen. Ik heb vanacht heel erg goed geslapen.
Maar het heeft toch niet doorgezet. Aan de ene kant hoop ik dat het snel gebeuren mag, want dit afwachten kost me zoveel energie en pijn.
Ik ben vandaag alleen thuis, maar mijn vriend zei echt "bel meteen he, zodra het zover is of het gaat niet"". Hij is zo enorm lief, want hij zou het weekend met het werk weg gaan en blijft nu lekker bij mij. Gister kwam hij met een geweldige bos bloemen thuis, zo lief!!
We hebben gelukkig veel steun aan elkaar en bij mijn vriend gaat het ook niet in de koude kleren zitten. Hij slaapt slecht etc.
Ondertussen dat ik dit typ barst ik weer in tranen uit. Waarom moeten wij dit weer mee maken, waar hebben we dat aan verdient??
Mijn vriend was gister even bij de huisarts voor een andere klacht (voorhoofdsholte-ontsteking) en toen zei hij meteen dat we een miskraam gingen krijgen. De huisarts had erg betrokken gereageerd.
Ook vertelde hij inderdaad dat we nu weten dat het lukt met clomid en dat extra vruchtbaar bent na de miskraam.
Het liefs zou ik zo snel mogelijk weer met clomid beginnen, maar goed moet natuurlijk afwachten en hoop vrijdag dat alles schoon is.

Meiden, ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat jullie zo met mij meeleven. Ik heb jullie nog wel nooit gezien. Maar ik voel de betrokkenheid, thanks!!!!

Liefs van Patries.

Hallo,

Ik schrijf in een andere topic mee maar ik wel even zeggen Patries heel veel sterkte, ik weet wat je doormaakt. op 17 mei was ik 10 weken zwanger en toen bloedverlies nog geen krampen, Dat begon bij mij op hemelvaartsdag, ik kon niet lopen, liggen kruipen van de pijn, en ik heb het vruchtje er uit moeten persen. En zorgen voor veel maandverband. Ik moest elke uur wissen. Ik ben er echt van geschrokken wat dat met je lichaam doet. Hopelijk gaat je lichaam nu alles zelf regelen, en hopelijk mag je dan weer snel proberen zwanger te worden.

Zelf hebben wij het nu een maand afgewacht, ( dus even veilig, eerst de cyclus even afwachten). maar bekijk het zo je kan zwanger worden. Ik weet hoe het is om na 1,5 jaar proberen en toe horen dat ik onvruchtbaar was toch zwanger ben geraakd. hoe hard je van de roze wolk kan vallen. Praat er over. en gelukkig heb je een leuke man.

Strekte. maaike

Hoi Maaike,

Bedankt voor je lieve bericht!!
Wat een harde wereld he. Hoe is het nu met jou?
Jij hebt wel een heftige miskraam gehad zo te lezen. Hoop dat het bij mij in ieder geval van zelf komt. Ik had vandaag al behoorlijk wat bruinverlies, maar zet nog niet door.
Ik ben zelf wel een beetje bang voor de pijn en bloedverlies. Maar goed van mij kan het niet snel genoeg gebeurd zijn. Nu zit ik elke keer te piekeren, wanneer komt het nou.
Het voelt voor mij wel echt dat ons eerste kindje ons gaat verlaten.
Ik hoop dat ik geen curretage hoef. Wat een gedoe anders.
Het leven is zo hard, vooral als je een inwendige echo krijgt en blijkt dat die niet goed is.
Na 1,5 jaar had ik toch echt gehoopt dat het een keer goed kwam. Wij wachten hier maar rustig af, meer kunnen we toch niet doen.

Jij ook het beste!!!
Liefs van Patries.

Oh Patries Wat verschrikkelijk! Ik was zo blij voor jullie dat het na zo'n lange tijd eindelijk gelukt was! Wat moet dit moeilijk voor jullie zijn... Misschien een domme vraag maar omdat de hartactiviteit niet altijd te zien is met 6 wkn..kan het dan toch nog goed zitten?? Hebben ze daar nog iets over gezegd???

Ik denk aan je!!!

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Bedankt voor je medeleven!!
Het is ontzettend klote, maar we kunnen alleen maar afwachten.
De miskraam zet nog niet door. Ik snap er niks van.
Na de echo afgelopen woensdag van donderdag tot en met zaterdag bruinverlies gehad.
Nu sinds gister niet meer.
Het klopt ze zeiden wel, of je bent heel vroeg in de zwangerschap of het hartje is ermee gestopt of nooit geklopt.
Maar aangezien wij precies weten met de clomid medicijnen hebben we het wel goed berekent. Ik wist precies wanneer mijn eisprong was etc.
Maar er is een miniscule kans dat het hartje gaat kloppen. De gynaecoloog zei ga er maar vanuit dat het misgaat. Dus eigenlijk hebben we geen hoop meer.
Ik moet zeggen dat ik aan mijn borsten merk dat die ook niet echt meer gespannen zijn en pijn doen. Verder zit het hsg nog in mijn bloed, dus voel nog wel wat klachten, wel een dubbel gevoel.
We wachten hier maar af en aankomende vrijdagochtend naar het ziekenhuis en dan krijgen we eerst weer een inwendige echo en daarna zal er verder beslist worden wat te doen. Ik denk als het kindje er dan nog zit, laat ik me currateren. Want het kost veel energie en verdriet hoe langer het duurt.
Ik wil het graag afsluiten en een plekje geven!

Hoe is het met jou.

Liefs van Patries.

Och jee patries, wat een verschrikkelijk nieuws zeg!!!
Het was je zo gegund.
Wil je veel sterkte wensen, weet hoe je je nu voelt.
Fijn dat je veel steun hebt aan je vriend.Daar had ik zelf ook altijd het meeste aan.
Sterkte meid.

Liefs esther

Hoi Esther,

Bedankt voor je medeleven en steun!!

Ik zit nog steeds te wachten op de miskraam, maar er gebeurd helemaal niks.
Vanaf afgelopen zondag tot en met vandaag geen bruinverlies meer gehad. Dus het is zo gek allemaal.
Ik krijg er bijna de hoop van dat het nog goed komt, ook al weet ik dat het niet zo is.
Het is al bijna vrijdag en de miskraam is nog niet spontaan op gang gekomen. Ik denk dat er nog een kleine kans in zit dat het ook nog op de natuurlijke weg gebeurd. Ik heb namelijk ook geen buikpijn meer etc.
Ik moet zeggen dat ik het wel erg moeilijk vind om af te wachten.
Gelukkig heb ik al de hele week veel afleiding, doordat familie op visite komt en vaak telefoontjes krijg. Soms vind ik het ook prettig om zelf even mijn gang te gaan. Ben nu ook aan het kijken op internet naar een vakantie voor augustus.
We zouden misschien niet lang weg gaan en in  Nederland blijven, maar nu willen we er zeker tussen uit, want dat hebben we wel verdiend.
Vrijdag naar het ziekenhuis, we zitten best in spanning.

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan