vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Dag allemaal!

Gisteren dus bij de gyn geweest. Niet heel veel bijzonders. Krijg nog een aantal maanden Clomid en ze gaan een HSG doen na mijn eerstvolgende menstruatie... Ze spuiten de eileiders door om te zien of het goed doorgankelijk is. Wel een beetje spannend. Ik hoop stiekem dat ik er niet heen hoef... We zullen zien. In ieder geval hebben we deze periode goed geklust... Ik zet een kruisje  in mijn boekje op de dagen dat we geklust hebben hihi. Kun je goed zien hoe vaak we het gedaan hebben... Vanochtend was mijn temperatuur 36,9 dus ik denk dat ik mijn eisprong gehad heb.  Voor de eisprong heb ik nl. 36,5... Dit weekend dus nog even goed klussen (elke dag) en daarna weer keurig om de dag.

Patje: Nog maar een half jaar en over een paar dagen al de echo!!!!!
Irene: Wat fijn dat je nu op de fiets naar je werk kan en dat je lekker veel tijd met Coentje hebt!

Fijn weekend allemaal!!

Groetjes,
Jana

Hallo Irene,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!Lekker zeg maar 20 uur werken. Kun je lekker genieten van je kleine mannetje.
Wat voor werk ga je doen?

Met mij gaat het wel goed, ben wel erg moe maar neem gewoon mijn rust en geef eraan toe.
De slaapdiensten die ik draai zijn wel erg vermoeiend, maar als ik daarna een dag vrij heb dan kan ik bijkomen.
Het klopt inderdaad dat er speciale rechten zijn. Maar ik vertel denk ik dinsdag aan mijn teamleider dat ik zwanger ben en dan kan ik met haar overleggen hoe het gaat met werken.
Verder zit ik best goed in mijn vel! Inderdaad alweer 8 weken geweest, maar voor mij kan het niet snel genoeg gaan.
Ik ben dit weekend lekker vrij en het is nu lekker weer, dus beter kan ik het niet hebben he! Vanavond samen met mijn vriend uiteten. Ik zei dat hebben we al zo lang niet meer gedaan.

Fijn weekend!
Groetjes van Patries.

Hoi Jana,

Opzich wel een vooruitgang dat je nog even met clomid verder mag, maar een hsg onderzoek hoor je vaak ook wel positieve verhalen over. Omdat je dan waarschijnlijk extra vruchtbaar bent.
Ik hoop dat je snel daardoor meer duidelijkheid krijgt en wie weet is het deze ronde al raak.
Het klinkt inderdaad of je een eisprong hebt gehad, want die temperatuurstijging had ik ook zo. 36,4 met eisprong en daarna 36,9 ongeveer. Nu heb ik gemiddeld dagelijks een temperatuur van 37,3 (wat een zwangerschap allemaal niet met je doet he).
Nu weer de wachtweken, hoop dat die snel voor jou voorbij zijn!!

Heel goed weekend! Ga je nog iets leuks doen?

Groetjes van Patries en hou je haaks he!!

hoi meiden,

ik ben weer terug van een heerlijke zonnige vakantie! ben lekker bruin geworden en weer helemaal opgeladen.nu begint het gewone leven weer..
zal hier zo af en toe dus weer meekletsen!

ben niet ongesteld geworden in me vakantie,ben ik eigenlijk wel blij mee..maar vanaf nu mag het komen hoor haha.

alles goed met iedereen?
ik las dat je 17 juni je eerste echo hebt patries! wat spannend!
succes met aftellen tot de 17de!

groetjes zonnetje

Ha Zonnetje,

Lekker zeg, op vakantie geweest. En lekker bruin geworden. Dus zo te horen heerlijk genoten!!
Ik hoop dat je menstruatie snel volgt, heb je toevallig al getest?
Wel fijn  zo op vakantie en geen rode duivels te hebben he!

Ja, inderdaad nu nog drie dagen en dan de echo. Ben zo benieuwd!!
Thanks voor je medeleven!!
Ik hoop ook voor jou dat het snel raak is.

Groetjes van Patries.

hallo allemaal,

jullie kennen me vast niet meer.. ik schreef ongeveer een jaar geleden mee, omdat ik zwanger wilde worden, in mei '08 was het gelukt en daarna voelde ik me eigelijk bezwaard om zo blij te schrijven, terwijl het bij jullie niet gelukt was... maar ik lees af en toe mee om te kijken hoe het met jullie gaat, en vooral met patries... en nu zie ik dat je zwanger bent!!! Meid gefeliciteerd .. ik gun het je zo erg!!!!!! super. geniet ervan.

en alle andere meiden natuurlijk ook, ik lees dat er nu meer zijn. leuk zeg!!!! fijne zwangerschap gewenst.
liefs Ella

Hoi Ella,

Tuurlijk ken ik je nog!!
Wat leuk zeg dat je weer eens wat typt op dit onderwerp.
Jij hebt ondertussen al een kleine. Is het een meisje/jongen? en hoe gaat het verder?
Echt een tijd geleden, hoop dat alles goed met je gaat!!

Ja, inderdaad ik ben eindelijk zwanger. Het heeft 1,5 jaar geduurd, maar we zijn zo blij!!
Morgen voor het eerst de echo, ben zo zenuwachtig.
Ben nu vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger.

Groetjes van Patries.

hi patries.
ik heb idd een zoontje gekregen ; Bram.
hij is eind februari geboren , super goede bevalling gehad en hij doet het heel goed. groeit goed en krijgt nog bv. Ik ben ook sinds 4 weken alweer aan het werk, maar gelukkig vind hij het dagerblijf wel leuk.
Ik ga morgen zeker lezen hoe je echo is geweest. en blijf gewoon weer "stiekem "met jullie meelezen ; )
veel plezier morgen!!!
liefs ella en bram

Terug
Bovenaan